کد خبر : 1857426 | 14 آذر 1401 ساعت 09:00 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

موسیالا: برای جام جهانی برنامه داشتیم و حالا ناامیدیم

جمال موسیالا، ستاره جوان تیم ملی آلمان، با انتشار پستی در صفحه شخصی اش، ناراحتی خود را از حذف زودهنگام ژرمن ها از جام جهانی قطر اعلام کرده است.

موسیالا: برای جام جهانی برنامه داشتیم و حالا ناامیدیم

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا هافبک درخشان و آینده دار ژرمن‌ها در 18 سالگی اولین جام جهانی خود را با پیراهن سفید و مشکی آلمان تجربه کرد اما خیلی زود طعم ناکامی را چشید. 

موسیالا در حالی به تیم ملی آلمان دعوت شد که در این فصل با پیراهن بایرن مونیخ 22 بازی انجام داد و موفق شد 12 گل و 10 پاس گل برای باواریایی ها به ثمر برساند. عملکرد خیره کننده موسیالا در فصل گذشته باعث شد تا در کنار گاوی و جود بلینگام، از اصلی ترین گزینه های دریافت جایزه پسرطلایی اروپا باشد که در نهایت این عنوان به هافبک بارسا رسید.

1775481

موسیالا در هر سه دیدار آلمان در دور گروهی، در ترکیب اصلی قرار گرفت و یک پاس گل نیز به ثبت رساند، اما باخت در دیدار اول مقابل ژاپن و کسب فقط یک امتیاز مقابل اسپانیا، کابوس جام جهانی قبل را برای ژرمن‌ها زنده کرد و و شاگردان هانسی فلیک از صعود به دور حذفی بازماندند. به همین دلیل، موسیالا با انتشار پستی در توییتر ابراز ناامیدی کرد و گفت:" در حال حاضر پیدا کردن واژه مناسب برای شرح حالی که دارم دشوار است. این جام جهانی باید برای ما طولانی تر می بود. ما برای پیشروی در جام برنامه ریزی زیادی کرده بودیم. در حال حاضر از این بابت به شدت ناامید و ناراحت هستیم! "

1775482

موسیالا و یارانش خیلی زودتر از تصور به آلمان بازگشتند و حالا او باید خود را برای دیدارهای بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا و همچنین دیدار حساس با پاری سن ژرمن در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

1775483

دیدگاه‌ها