کد خبر : 1857428 | 14 آذر 1401 ساعت 09:25 | 6.4K بازدید | 6 دیدگاه

امباپه: هدف این فصلم قهرمانی در جام جهانی است

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، از علاقه بیش از حدش به رقابت‌های جام جهانی پرده برداشت.

امباپه: هدف این فصلم قهرمانی در جام جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی لهستان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-3 از سر راه بردارد. 
آنها با پیروزی در این بازی و با توجه به این که تیم ملی انگلیس نیز موفق شد برابر سنگال به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود، حریف سه شیرها در این مرحله شدند تا تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. 
امباپه شب گذشته مانند همیشه ستاره تیمش بود و موفق شد دو گل از سه گل شاگردان دیدیه دشان را در این دیدار به ثمر برساند تا تحسین بسیاری را به همراه داشته باشد. 

1775341

او در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:« البته که من علاقه بسیار زیادی به جام جهانی دارم. این رقابت در واقع رقابت رویایی برای من است. خوش شانس هستم که در جام جهانی بازی می‌کنم. هدف این فصل من قهرمانی در این رقابت‌هاست و تمام فصلم را از نظر فیزیکی و روانی بر این اساس شکل دادم.»
این ستاره فرانسوی با اشاره به تلاشش برای کمک به تیم ملی کشورش اضافه کرد:« من می‌خواستم که برای جام جهانی و دقیقا برای چنین لحظاتی آماده باشم. همه چیز خوب پیش خواهد رفت اما ما همچنان از هدفی که برای خودمان تعیین کردیم و همچنین هدفی که من برای خودم تعیین کردم که همان قهرمانی است دور هستیم.»
 

دیدگاه‌ها