کد خبر : 1857444 | 14 آذر 1401 ساعت 10:51 | 18K بازدید | 9 دیدگاه

لطفا فقط حرف ما را قبول کنید!

دختر پله: پدرم روزی می‌میرد اما آن روز امروز نیست

پله، اسطوره فوتبال برزیل، همچنان در بیمارستان و تحت درمان قرار دارد.

دختر پله: پدرم روزی می‌میرد اما آن روز امروز نیست

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از فوتبال‌دوستان در روزهای اخیر نگران وضعیت سلامتی پله و حضور دوباره او در بیمارستان بودند.
در حالی که گفته شده بود این اسطوره فوتبال برزیل دیگر به شیمی درمانی جواب نمی‌دهد و این شرایطش را خطرناک کرده است اما حالا مشخص شده که او در چند هفته گذشته به کرونا مبتلا شده بود و به همین دلیل از روز سه‌شنبه در بیمارستانی در سائو پائولو تحت درمان‌های تنفسی قرار دارد.
کلی و فلاویا، دو دختر پله، روز گذشته در گفتگو با فانتاستیکو این موضوع را تایید و اعلام کردند که بستری شدن او ارتباطی با بیماری سرطان که پله در چند سال اخیر در حال مبارزه با آن بوده ندارد و در عین حال تاکید کردند که هنوز زمان مشخصی برای مرخص شدنش اعلام نشده است.
فلاویا در این باره به خبرنگاران گفت:« خبرهای منتشر شده درباره پاسخ ندادن بدن پدرم به شیمی درمانی اشتباه و غیرمنصفانه است. این که بگوییم در شرایط ناپایدار قرار دارد درست نیست. مردم باید حرف ما را بیشتر از هر کس دیگری بپذیرند. ما دوست نداریم چنین اتفاقی رخ دهد. می‌دانیم که این شرایط روزی پیش خواهد آمد اما در حال حاضر چنین چیزی نیست.»
آنها تاکید کردند که بهترین راه اطلاع از شرایط جسمانی پله از طریق بیانیه‌های منتشر شده از سوی بیمارستان و همچنان صفحات اعضای درجه یک خانواده او در شبکه‌های اجتماعی است و هر خبر دیگری در این باره کذب است.

1775515

دیدگاه‌ها