کد خبر : 1857445 | 14 آذر 1401 ساعت 10:55 | 49.2K بازدید | 8 دیدگاه

مشکلی با خبرنگاران ندارم بگذارید تمرکز کنم

امباپه: این جریمه را از جیب خودم می‌دهم!

کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، اعلام کرد که حاضر است هزینه صحبت نکردن با رسانه‌ها را شخصا بپردازد.

امباپه: این جریمه را از جیب خودم می‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی لهستان رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید.
کیلیان امباپه بار دیگر نقشی کلیدی در پیروزی تیمش در این دیدار داشت و موفق شد دو گل از سه گل این بازی را برای تیم دیدیه دشان به ثمر برساند، دو گلی که باعث شد وویژک شزنی چاره‌ای جز تسلیم شدن نداشته باشد.
همین باعث شد که این بازیکن بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود، اتفاقی که پیش از این نیز در جریان پیروزی 1-4 برابر تیم ملی استرالیا و همچنین پیروزی 1-2 برابر تیم ملی دانمارک رخ داده بود.
این ستاره فرانسوی شب گذشته برای اولین بار با خبرنگاران گفتگو کرد و درباره غیبتش اظهار داشت:« من می‌دانم که سوالات بسیاری در این باره که چرا صحبت نکرده بودم وجود دارد. باید به همه شما بگویم که من هیچ مشکلی با خبرنگاران ندارم و هیچ خصومت شخصی‌ای وجود ندارد.»
او درباره دلیل این تصمیمش گفت:« من نیاز داشتم که تمام تمرکزم را روی این مسابقات بگذارم و وقتی قرار است روی چیزی تمرکز کنم به صددرصد خودم نیاز دارم و نباید انرژی‌ام را وقف موضوع دیگری کنم. به همین دلیل است که تصمیم گرفتم مقابل رسانه‌ها حاضر نشوم.»
امباپه با اشاره به جریمه فدراسیون فوتبال فرانسه به این دلیل اضافه کرد:« اخیرا متوجه شدم که فرانسه به دلیل این اقدام من جریمه شده است. من شخصا این جریمه را پرداخت خواهم کرد. آنها نباید هزینه تصمیم شخصی من را بدهند.»

دیدگاه‌ها