کد خبر : 1857447 | 14 آذر 1401 ساعت 10:59 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

نخودی:

پاداش مدال جهانی‌ام به خرید یک کتونی هم نرسید!

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان می‌گوید پولی که از فدراسیون کشتی بابت پاداش کسب مدال جهانی در بلگراد گرفته، حتی به خرید یک کتونی هم در بلگراد نرسیده است.

پاداش مدال جهانی‌ام به خرید یک کتونی هم نرسید!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد نخودی با انتقاد از عدم حمایت عادلانه مسئولان از رشته‌های ورزشی اظهار داشت: ما برای فوتبالیست‌ها احترام قائلیم و دوست‌شان داریم، اما مسئله‌ای که هست این برخورد تبعیض‌آمیز بین رشته‌های ورزشی ما را ناراحت کرده و باعث بی‌انگیزگی و دلشکستگی کشتی‌گیران شده است.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی کشتی آزاد ایران باید طی روزهای 19 و 20 آذر ماه ‌در جام‌جهانی آمریکا به مصاف حریفان برود، تصریح کرد: ما در آستانه اعزام به جام‌جهانی هستیم، انگار تیم یتیم است، کسی به ما سر نمی‌زند. توقع ما از دولتمردان این است که از کشتی حمایت کنند. مردم هم از ما در مورد این برخورد تبعیض آمیز سوال می‌کنند و ما هم جوابی نداریم.

این کشتی‌گیر جوان مازندرانی ادامه داد: اینکه به فوتبال برسند و جوایزشان به موقع پرداخت می‌شود ما را هم خوشحال می‌کند، به هر حال آنها هم زحمت می‌کشند ولی چرا به کشتی نمی‌رسند؟ چرا سهم کشتی اینقدر کم و ناچیز است درحالیکه بیشترین مدال‌ها و افتخارات را به دست می‌آورد؟

1745522

نخودی که در سال‌های 2021 و 2022 مدال نقره وزن 79 کیلوگرم جهان را از آن خود کرد، گفت: بعد از کسب مدال در مسابقات، فدراسیون به ما 200 یورو پاداش می‌دهد، چرا باید میزان پاداش فوتبالیست‌ها اینقدر با ما تفاوت داشته باشد؟ فدراسیون با توجه به بودجه‌ای که دارد توانش برای پاداش همین رقم است. من در مسابقات جهانی بلگراد، بعد از مدالم 200 یورو پاداش گرفتم که 50 یورو هم روی آن گذاشتم و توانستم یک کتونی بخرم! یعنی پاداش مدال جهانی‌ام حتی به اندازه یک کتونی هم نشد.

دیدگاه‌ها