کد خبر : 1857469 | 14 آذر 1401 ساعت 12:24 | 58.4K بازدید | 18 دیدگاه

جام جهانی زندگی آدریانو را سیاه کرد

چه کسی بابت فوتبال همسرش را طلاق می‌دهد؟(عکس)

آدریانو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، در حالی که تنها سه هفته قبل ازدواج کرده بود از همسرش جدا شد.

چه کسی بابت فوتبال همسرش را طلاق می‌دهد؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آدریانو یکی از بازیکنان درخشان برزیل در سال‌های نه چندان دور است که به خاطر تاثیرگذاری و اهمیتش در زمین مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ دنیا بود.
این بازیکن سابق اینتر و پارما در سال 2005 به عنوان بهترین مهاجم دنیا شناخته شد اما حتی در زمان اوج فوتبالش نیز بارها و بارها با رسوایی‌های بسیاری بیرون از زمین روبرو شد. بسیاری حتی معتقد هستند که خداحافظی او از فوتبال در سال 2016 نیز به همین دلیل بود.
آدریانو ماه گذشته پس از نامزدی طولانی مدت با میکائلا مسکیتا ازدواج کرد اما این ازدواج زیاد دوام نیاورد و او فقط در فاصله 24 روز پس از ازدواج از همسرش جدا شد.
دلیل این طلاق بسیار عجیب بود. همسرش معتقد است که او به جای این که به فکر خوشحالی خانواده و لذت بردن از روزهای اول ازدواج باشد، مدام در حال تماشای فوتبال و بازی‌های تیم ملی برزیل است.

1775572

این ستاره سابق برزیل برای تماشای بازی این تیم برابر سوئیس به ویلا کروزیرو در حومه ریو دو ژانیرو رفت تا این بازی را با دوستانش تماشا کند و دو روز بعد به خانه برگشت اما دیگر خیلی دیر شده بود.
همسر او به شدت از این موضوع عصبانی بود و آنها پس از دعوای شدیدی دیگر یکدیگر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال نکردند و همچنین مسکیتا تمامی عکس‌های که در کنار او منتشر کرده بود را پاک کرد و در نهایت آنها پس از تنها 24 روز از یکدیگر جدا شدند.

دیدگاه‌ها