کد خبر : 1857477 | 14 آذر 1401 ساعت 13:20 | 20.3K بازدید | 11 دیدگاه

ژردان شکیری:

هیچ‌کس نمی‌تواند رونالدو را نادیده بگیرد

ژردان شکیری، ستاره تیم ملی سوئیس، از رویایی با کریستیانو رونالدو نگران است.

هیچ‌کس نمی‌تواند رونالدو را نادیده بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئیس در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی پرتغال برود. 
این آخرین حضور کریستیانو رونالدو در رقابت‎های جام جهانی است و این سوال وجود دارد که آیا او می‌تواند پس از سال‌ها تلاش بالاخره به رویایش برای بالا بردن جام قهرمانی جهان روی دستانش برسد یا خیر. 
انتقادها از این بازیکن که در حال حاضر به دنبال یافتن باشگاهی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است شدت گرفته و بسیاری معتقد هستند که او توانایی گذشته را ندارد اما به نظر می‌رسد که شکیری چندان با این نظر موافق نیست. 

1774464

او در آستانه رویارویی با این ستاره پرتغالی به خبرنگاران گفت:« شما هرگز نمی‌توانید کریستیانو را نادیده بگیرید. او در کنار لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال است. این مرد می‌تواند هر ثانیه و هر دقیقه گل بزند. او تجربیات بسیاری دارد و همه می‌دانند که او تا چه حد برای پرتغال و تیمش مهم است.»
شکیری با اشاره به حضور دیگر بازیکنان بزرگ در ترکیب پرتغال اضافه کرد:« ما به خوبی می‌دانیم که پرتغال فقط رونالدو نیست. آنها بازیکنان خوب و جوانی دارند که می‌‎توانند تاثیرگذار باشند و باید بدانیم که بازی 95 تا 100 دقیقه است و در مرحله حذفی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما بی‌صبرانه منتظر رویارویی با پرتغال و رقابت با این تیم هستیم.»
 

دیدگاه‌ها