کد خبر : 1857485 | 14 آذر 1401 ساعت 14:04 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

تقلید ابر ستاره فوتبال از ابر ستاره بسکتبال (عکس)

کیلیان امباپه پس از ثبت گل دوم مقابل لهستان دست به حرکتی زد که مختص استفن کری ستاره بسکتبال است.

تقلید ابر ستاره فوتبال از ابر ستاره بسکتبال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته لهستان سعی کرد با ارائه یک نمایش تدافعی از گلزنی فرانسوی‌ها جلوگیری کند ولی این مقاومت تا دقیقه 44 دوام آورد که کیلیان امباپه ستاره مهار نشدنی این تیم با پاسی که ارسال کرد زمینه‌ساز گل اول مسابقه توسط ژیرو شد.
شاگردان دشان در نیمه دوم با آرامش بیشتری بازی می‌کردند و با وجود اینکه لهستانی‌ها همچنان دفاع چند لایه‌ای برای گل نخوردن تشکیل داده بودند، در اختیار قرار دادن کمی فضای بیشتر برای امباپه کافی بود که دو گل انفرادی تماشایی به ثمر برساند و حضور تیمش در جمع هشت تیم پایانی تضمین شود.
یکی از صحنه‌های جالب توجه این مسابقه شادی گل امباپه پس از گل دوم بود که با یک شوت پای راست قوس‌دار به زاویه مخالف زده شد. او که به شدت از ثبت این گل خوشحال شده بود، پس از خوشحالی دسته جمعی با هم‌تیمی‌هایش مقابل دوربین ایستاد و با دست راستش ابتدا عدد 1 و سپس عدد 2 را نشان داد تا موفقیت خود در ثبت دبل را به شیوه‌ای خاص جشن گرفته باشد؛ این البته حرکتی مختص به استفن کری ستاره تیم گلدن استیت است که همواره در بازی‌های NBA و پس از پرتاب‌های سه امتیازی از او دیده می‌شود که توسط امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش‌سه در ورزشگاه الثمامه ثبت شده است.

1775610
1775612
1775611

دیدگاه‌ها