کد خبر : 1857504 | 14 آذر 1401 ساعت 15:15 | 58.7K بازدید | 8 دیدگاه

نیمار خرافاتی:مدل موی جدید برای بازی با کره(عکس)

نیمار با ظاهری جدید به استقبال مرحله حذفی جام جهانی می‌رود.

نیمار خرافاتی:مدل موی جدید برای بازی با کره(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمار اصولا یک فوتبالیست خرافاتی است. او حالا برای مرحله حذفی جام جهانی مدل موی جدیدی را انتخاب کرده که به نظر می رسد این کار یک دلیل مهم دارد.

تیم ملی برزیل آخرین بار در ژوئن سال جاری مقابل کره جنوبی قرار گرفته بود. جایی که سلسائو با نتیجه پر گل 5-1 حریف آسیایی خود را شکست داد و نیمار هم در آن مسابقه نمایش درخشانی داشت و دو گل برای تیم تیته به ثمر رساند. جالب این که نیمار در آن زمان دقیقا همین مدل مویی را داشت که الان برای مرحله حذفی جام جهانی آن را انتخاب کرده است.

از سال ٢٠١۵ فردی به نام ناریکو آرایشگر اختصاصی نیمار بوده است. کسی که سالن او در شهر پاریس واقع شده است. در همین راستا این آرایشگر عکسی با گران ترین فوتبالیست تاریخ منتشر کرده است. ناریکو نوشت: "استاد با ظاهری جدید برای بازگشت. برو جلو برادر من، خدا برای تو و سلسائو بهترین ها را رقم بزند."

گفتنی است نیمار بعد از غیبت کامل در دو بازی اخیر برزیل در مرحله گروهی جام جهانی، دیروز در تمرینات تیم ملی برزیل شرکت کرد و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد امشب شاهد حضور او در ترکیب اصلی این تیم مقابل کره جنوبی خواهیم بود.

1775654

دیدگاه‌ها