کد خبر : 1857510 | 14 آذر 1401 ساعت 15:45 | 34.8K بازدید | 14 دیدگاه

از قهرمانی مسی و نیمار هم خوشحال می‌شوم

موراتا: اگر ما قهرمان نشدیم، جام به رونالدو برسد

آلوارو موراتا، ستاره اسپانیا، گفت که اگر لاروخا قهرمان جهان نشود، در درجه اول دوست دارد رونالدو با پرتغال جام را مال خود کند.

موراتا: اگر ما قهرمان نشدیم، جام به رونالدو برسد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا فردا در یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف مراکش خواهد رفت. اسپانیا پس از دو بازی اول صدرنشین گروهش بود ولی با شکست از ژاپن به عنوان تیم دوم راهی یک هشتم نهایی شد.

1773584

آلوارو موراتا، مهاجم سه گله اسپانیا، در مورد تاثیر منفی شکست از ژاپن روی بازی فردا گفت:«هر بازی داستان خودش را دارد. در این جام جهانی اتفاقات شگفت انگیز زیادی را شاهد بوده ایم ولی من به بازی فردا خوشبینم و مثبت فکر می کنم. مهم این بود که صعود کنیم و از حالا هر بازی مثل یک فینال است. گاهی شکست می تواند بهترین اتفاق باشد. معتقدم جای درستی باختیم و از آن هم درس خوبی گرفتیم.»

کیلیان امباپه دیروز با زدن دو گل توانست تعداد گل هایش را به پنج برساند و شانس اول کفش طلای جام باشد. موراتا در این رابطه گفت:«هیچ چیز را با جام قهرمانی عوض نمی کنم. کفش طلا به جای جام قهرمانی؟ حاضرم کفش طلا را خودم با دوچرخه به پاریس ببرم و به امباپه بدهم ولی اسپانیا قهرمان شود.»

1772639

شانس های قهرمانی:«فرانسه بدون شک مدعی بزرگی است ضمن اینکه دوست دارم کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم قهرمان شوند. ما خوش شانسیم که در دوره ای زندگی می کنیم که رونالدو و مسی حضور دارند. همچنین من از نیمار نیز خوشم می آید و تماشای بازی هایش لذتبخش است. امیدوارم اگر ما قهرمان نشویم، رونالدو جام را بالای سر ببرد. او دوران فوتبال باورنکردنی‌ داشته و البته از قهرمانی مسی و نیمار نیز خوشحال خواهد شد. در هر صورت ترجیح می دهم هر سه بازیکن قهرمانی اسپانیا را به من تبریک بگویند.»

دیدگاه‌ها