کد خبر : 1857526 | 14 آذر 1401 ساعت 16:47 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

ووشو قهرمانی جوانان جهان

ملی‌پوشان کشورمان حریفان خود را شناختند

نمایندگان ووشو کشورمان حریفان خود را در مسابقات جهانی رده‌های پایه شناختند.

ملی‌پوشان کشورمان حریفان خود را شناختند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، هشتمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان جهان از فردا (سه‌شنبه) تانگرانگ اندونزی آغاز می‌شود.

قرعه ووشوکاران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 45- کیلوگرم نونهالان، امیرمحمد بازگیر به مصاف "مرادوف" از آذربایجان می‌رود. وی در صورت برتری، در مرحله بعدی با برنده جدال نمایندگان هنگ‌کنگ و عربستان دیدار خواهد کرد.

 وزن 48- کیلوگرم نونهالان، حسین ولی‌زاده با «شِدَم آسگف» از اندونزی مبارزه می‌کند و در صورت برتری، باید با «آیداروف» از قزاقستان پیکار کند.

وزن 52- کیلوگرم نونهالان، عرفان مقدم مقابل «ریزکی» از اندونزی قرار می‌گیرد و در صورت برتری، با برنده جدال نمایندگان اردن و مصر دیدار می‌کند.

 وزن 56- کیلوگرم: رضا خورشیدی با «سوپوترا» از هند مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی، در دور بعدی به مصاف «ده‌ژسوس» از برزیل می‌رود.

در وزن 60- کیلوگرم جوانان، امیرحسین همتی مقابل «تسنیم ایسلام» از بنگلادش قرار می‌گیرد و در صورت برتری مقابل این حریف، با برنده دیدار نمایندگان گرجستان و رومانی جدال می‌کند.

وزن 70- کیلوگرم جوانان، عرفان محرمی با «سامی حرب» از اردن پیکار می‌کند و در صورت پیروزی، به مصاف «محمد عزیز» از تونس می‌رود.

وزن 75- کیلوگرم جوانان، سهیل موسوی به مصاف «ولادیسلاو پشتنیک» از اوکراین می‌رود و در صورت برتری، با «محمد سیف» از تونس پیکار می‌کند.

وزن 80- کیلوگرم جوانان، کسری لورائی در نخستین مبارزه خود به مصاف «آنی‌رود چائود هاری» از هند خواهد رفت.

سرمربی تیم ملی ووشو پسران علی شیرآقایی است و عباس شیبک، حمیدرضا منصوریان‌فر و اکبر محمدزاده به عنوان مربی در کنار وی حضور دارند.

1625411

همچنین در بخش دختران، در وزن 52- کیلوگرم "کیانا بیانانی" در دور نخست رقابت خود با "دیویاناشی" نماینده کشور میزبان" پیکار خواهد کرد. نماینده کشورمان در صورت برتری و صعود به دور بعدی مسابقات باید با "زهرا واهانا" از هند مسابقه بدهد.

در وزن 56- کیلوگرم "دیانا رحیمی" در نخستین پیکار خود به مصاف "یینگ هِ اونگ" از هنگ کنگ می‎رود. وی در صورتی برتری در این دیدار باید با "پوسپا آناستاسیا" از اندونزی رقابت کند.

در وزن 60 کیلوگرم "کوثر علی‌زاده" با "تا فونگ آن" از ویتنام دیدار خواهد کرد. او در صورت برتری در این مرحله، در دور بعدی مسابقات با "بتول صلاحدین" از فلسطین مسابقه خواهد داد.

سرمربی تیم ملی ووشو بانوان ایران الهه منصوریان است. همچنین شهربانو منصوریان به عنوان مربی در کنار این تیم حضور دارد.

1428263

دیدگاه‌ها