کد خبر : 1857530 | 14 آذر 1401 ساعت 17:10 | 18.2K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش:

لِوا در تیم باجو و فیگو: در انتظار مسی، مودریچ و رونالدو

روبرت لواندوفسکی شب گذشته با لهستان از جام جهانی خداحافظی کرد و به زمره بازیکنانی پیوست که با وجود کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا، دست‌شان از فتح جام جهانی کوتاه مانده است.

لِوا در تیم باجو و فیگو: در انتظار مسی، مودریچ و رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی شب گذشته برای روبرت لواندوفسکی و لهستانی‌ها تمام شد. لهستان با شکست 3-1 از فرانسه در یک هشتم نهایی جام جهانی حذف شد و به این ترتیب روبرت لواندوفسکی به دسته بازیکنانی اضافه شد که علی رغم کسب عنوان بهترین بازیکن جهان، نتوانسته‌اند قهرمان جام جهانی شوند. ستاره بارسا 34 ساله است و بعید به نظر می رسد در دوره بعدی جام جهانی حاضر باشد.

1775694

او که در دوره قبل موفق به گلزنی نشده بود، امسال توانست به عربستان گل بزند و از خوشحالی اشک ریخت. او دیشب نیز در ثانیه پایانی بازی با فرانسه از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و با زدن دو گل به کارش در رقابت ها پایان داد. لوا که دو بار از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن دنیا شناخته شده، به بازیکنانی مثل مارکو فان‌باستن، روبرتو باجو، ژرژ وه‌آ و لوئیس فیگو ملحق شد که با وجود کسب جایزه بهترین بازیکن دنیا(توپ طلا یا جایزه فیفا) نتوانسته اند فاتح جام جهانی شوند. همچنین ممکن است لیونل مسی، رونالدو و لوکا مودریچ هم به زودی به لواندوفسکی بپیوندند. هر سه هنوز در جام حاضر هستند و شانس قهرمانی دارند.

1774427

رونالدو برزیلی، ریوالدو، رونالدینیو، زیدان، روماریو، لوتار ماتئوس، کاکا و کاناوارو اما بازیکنانی هستند که هم در کارنامه خود سابقه کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا را دارند و هم قهرمان جام جهانی شده اند.

دیدگاه‌ها