کد خبر : 1857532 | 14 آذر 1401 ساعت 17:14 | 11.6K بازدید | 5 دیدگاه

فتح‌الله‌زاده می‌ماند و پول می‌آورد؟

علی فتح الله زاده در برنامه ورزش و مردم حرف‌های ناامیدکننده‌ای زد.

فتح‌الله‌زاده می‌ماند و پول می‌آورد؟

به گزارش "ورزش سه"، مدیر عامل باشگاه استقلال در این برنامه گفت 700 میلیارد تومان در استقلال هزینه شده است، فعلا پولی در حساب باشگاه نیست، باشگاه 300 میلیارد تومان وام گرفته است و قسط این وام ماهی 6 میلیارد تومان است و...

طرح این صحبت ها موجی از ناامیدی را در اردوی تیم ایجاد کرد و برخی اینطور قضاوت کردند که علی فتح الله زاده این حرف ها را زد تا در روزهای آتی جدایی اش را از تیم منطقی جلوه دهد. به خصوص که او خطاب به مجری گفت؛ اگر می دانست که استقلال چنین وضعیتی دارد به این باشگاه نمی آمد!

اما آنطور که از شواهد امر پیداست علی فتح الله زاده نه تنها در اندیشه جدایی از تیم آبی نیست بلکه تلاش می کند مشکلات مالی را هم رفع کند. در ادامه حضور علی فتح الله زاده همین بس که بدانید او احکام جدیدی را برای تیم مدیریتی اش صادر کرده است.

در مورد اخبار نگران‌کننده‌ای که از ساختمان باشگاه استقلال به گوش می رسد، محمد مومنی یکی از اعضای هیئت مدیره، جدایی علی فتح الله زاده را تکذیب کرد و گفت: هواداران نگران نباشند. با تلاش‌‌های مدیرعامل باشگاه مشکلات رفع می‌شوند. این حواشی همیشه وجود داشته‌اند و نباید آن‌ها را جدی گرفت. فتح الله زاده از جنس این باشگاه است و با روش‌های خودش می‌داند کارش را چگونه پیش ببرد تا به هدف مورد نظر برسد.

او هم چنین پیرامون خبر استعفای علی فتح الله زاده گفت: من در این زمینه چیزی نشنیده‌ام. تمام تلاش ما و مدیرعامل برای این است که بتوانیم منابع مالی را فراهم کنیم. اینطور نیست که پول کلانی در باشگاه وجود داشته باشد. کسی هم به ما کمک نمی‌کند. راه‌های درآمدزایی دست خودمان است. بنابراین هیئت مدیره باید کمک حال مدیرعامل باشگاه باشد. در کل چیزی در مورد استعفای فتح‌الله زاده نشنیده‌ام و این موضوع را تکذیب می‌کنم.

دیدگاه‌ها