کد خبر : 1857539 | 14 آذر 1401 ساعت 17:47 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

دالیچ با مهاجم جدید مقابل ژاپن

کروات‌ها با دو تغییر نسبت به آخرین بازی مرحله گروهی امشب مقابل ژاپن قرار می‌گیرند.

دالیچ با مهاجم جدید مقابل ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی کرواسی که در جایگاه دوم جدول دور گروهی قرار گرفت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه الجنوب به مصاف تیم شگفتی‌ساز ژاپن خواهد رفت.

تیم ملی کرواسی که در سه دیدار اخیرش دو تساوی مقابل مراکش و بلژیک و یک پیروزی برابر کانادا داشت و به‌عنوان تیم دوم جدول گروه F به دور یک‌هشتم رسید، امیدوار است امشب با عبور از سد ژاپن، به مرحله بعد برسد و مثل ۲۰۱۸ که نایب‌قهرمان شد، عملکرد خوبی داشته باشد.

دومینیک لیواکوویچ، دژان لوورن، جوسکو گواردیول، یوسیپ یورانوویچ، بورنا باریسیچ، مارسلو بروزوویچ، لوکا مودریچ، متئو کوواچیچ، آندره کراماریچ، ایوان پریشیچ و برونو پتکوویچ ۱۱ بازیکنی هستند که با سیستم ۳-۳-۴ در ترکیب تیم ملی کرواسی مقابل ژاپن قرار گرفته و از ابتدا بازی می‌کنند.

بورنا سوسا، مدافع چپ ثابت کرواسی در دیدارهای اخیرشان، در مسابقه امشب به دلیل بیماری در فهرست تیمش مقابل ژاپن قرار نگرفته تا بونا باریسیچ پس از سه نیمکت‌نشینی کامل در جام جهانی، برابر ژاپن به میدان برود.

مارکو لیواجا، مهاجم نوک کرواسی نیز برخلاف دیدارهای اخیرشان در ترکیب دیدار امشب مقابل ژاپن دیده نمی‌شود و جای خود را به برونو پتکوویچ داده است.

دیدگاه‌ها