کد خبر : 1857541 | 14 آذر 1401 ساعت 18:04 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

سامورایی‌ها با ۳ جابه‌جایی برابر نایب‌قهرمان؛

قاتل آلمان و اسپانیا، ثابت مقابل کرواسی(عکس)

هاجیمه موریاسو نفرات اصلی تیمش در دیدار برابر کرواسی را مشخص کرد.

قاتل آلمان و اسپانیا، ثابت مقابل کرواسی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن بدون تردید بزرگترین شگفتی‌ساز جام جهانی ۲۰۲۲ بوده که موفق شد در گروه E بالاتر از اسپانیا، آلمان و کاستاریکا قرار بگیرد و با صدرنشینی به مرحله یک‌هشتم نهایی برسد و امشب حریف کرواسی، قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها شود.

سامورایی‌ها که جام جهانی را با پیروزی مقابل آلمان آغاز کردند و پس از آن شکست غیرمنتظره‌ای برابر کاستاریکا داشتند، با برد شگفت‌انگیز برابر اسپانیا به دور حذفی رسیدند و انگیزه زیادی دارند تا امشب نیز کرواسی را مغلوب کنند و به جمع هشت تیم پایانی برسند.

شوئیچی گوندا، تاکهیرو تومیاسو، مایا یوشیدا، شوگو تانیگوچی، واتارو اندو، هیدماسا موریتا، ایتو جونیا، یوتو ناگاتومو، ریتسو دوآن، دائیچی کامادا و دایزن مائدا بازیکنان آغاز کننده بازی برای سامورایی‌ها هستند که با نظر هاجیمه موریاسو مقابل کرواسی به میدان می‌روند.

1775512

کو ایتاکورا، مدافع میانی تاثیرگذار ژاپن امشب به خاطر دو کارته بودن محروم از دیدار مقابل کرواسی است تا تاکهیرو تومیاسو، بازیکن آرسنال نخستین حضورش در ترکیب سامورایی‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ را برابر کرواسی تجربه کند.

واتارو اندو، هافبک دفاعی با تجربه ژاپن که در دو مسابقه ابتدایی مرحله گروهی جام جهانی مقابل آلمان و کاستاریکا در ترکیب حضور داشت و برابر اسپانیا در لحظات پایانی به زمین رفت، امشب در جدال با کرواسی بازی می‌کند و جای آئو تاناکا را گرفته است.

ریتسو دوآن، ستاره خط حمله ژاپن نیز که در مرحله گروهی فقط برابر کاستاریکا در ترکیب بود، اما در دو حضور تعویضی مقابل آلمان و اسپانیا سرنوشت بازی را تغییر داد و در هر دو بازی گلزنی کرد، امشب مجددا از ابتدا بازی می‌کند و جانشین تاکفوسا کوبو شده است.

دیدگاه‌ها