کد خبر : 1857545 | 14 آذر 1401 ساعت 18:06 | 13.3K بازدید | 4 دیدگاه

رونالدو الهام‌بخش است:

تفاوت ما و برزیل فقط یک گل بود

بریل امبولو، مهاجم جوان تیم ملی سوئیس، کریستیانو رونالدو را بازیکنی الهام بخش توصیف کرد.

تفاوت ما و برزیل فقط یک گل بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئیس فردا در شرایطی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف پرتغال می رود که حریف پرستاره تورنمنت را خوب آغاز کرده و یکی از مدعیان رسیدن به فینال محسوب می شود. بریل امبولو، مهاجم 25 ساله تیم ملی سوئیس، هدف تیمش را صعود به دور بعدی توصیف کرد و مدعی شد قصد دارد در این دیدار موثر ظاهر شود.

بریل امبولو گفت: "از نظر تاکتیکی ما در برابر برزیل تقریبا عالی بازی کردیم و فقط تفاوت دو تیم یک گل بود. شاید در پایان آن دیدار باید تهاجمی‌تر بازی می‌کردیم. در مقابل پرتغال مهم است که متفاوت حرکت کرده و به طور مداوم به دنبال فضای بین مدافعان حریف باشم. به عنوان یک مهاجم باید گل بزنم یا پاس گل بدهم، اما در نهایت هدف موفقیت تیم ملی سوئیس است.

البته ارتباط خوب با دیگر بازیکنان نیز بسیار مهم است، تیم آماده بوده و ما به همه بازیکنان نیاز داریم. ما باید مبارزه کرده و در زمین متحد باشیم. دشوار است که بگوییم این بهترین تیم ملی سوئیس است یا خیر، زیرا استعداد یک چیز بوده و تلاش فراوان نیز لازمه کار است.

تقابل با کریستیانو رونالدو؟ او بازیکنی الهام بخش و یکی از مهم ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. شما می توانید چیزهای زیادی از کریستیانو یاد بگیرید و من مشتاقانه منتظر بازی در مقابل او هستم.

درخشش کیلیان امباپه در جام جهانی؟ در حال حاضر او بهترین بازیکن جهان و بازیکنی فوق‌العاده است. من امباپه را از لیگ یک می شناسم و او یک الگو برای من محسوب می شود. برای او بهترین ها و 9 گل دیگر را در ادامه جام جهانی آرزو می کنم."

دیدگاه‌ها