کد خبر : 1857553 | 14 آذر 1401 ساعت 18:35 | 31.6K بازدید | 15 دیدگاه

زوج لوکادیاباته آماده بازی مقابل استقلال (عکس)

یحیی گل‌محمدی در بازی دوستانه تیمش برابر فجر سپاسی از دو مهاجم خارجی تیمش از ابتدا در ترکیب استفاده کرد.

زوج لوکادیاباته آماده بازی مقابل استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جذب یک مهاجم شش دانگ خارجی، خواسته‌ای بود که یحیی مدت‌ها در پی تحقق آن بود و در فصل قبل نیز بارها درباره آن صحبت کرد. این اتفاق امسال برای تیم گل‌محمدی رخ داد و پرسپولیس دو مهاجم خارجی را به خدمت گرفت.

سرخ‌ها ابتدا یورگن لوکادیا هلندی را جذب کردند که سابقه بازی در لیگ‌های هلند، آلمان و انگلیس را داشت و برای شروع درخشش در لیگ ایران زمان زیادی لازم نداشت و تا الان با زدن شش گل مهره کلیدی یحیی برای صدرنشینی بوده است.

شیخ دیاباته، آقای گل سابق ایران که پیشتر در پیراهن استقلال درخشیده بود در این فصل پرسپولیسی شد تا آخرین خرید تابستانی قرمزها لقب گیرد‌. با این حال دیاباته از شرایط آرمانی دور بود و چندین هفته را به صورت اختصاصی تمرین کرد و در چند بازی آخر قبل از تعطیلات لیگ به او فرصت بازی رسید.

1775744

شکل گرفتن زوج لوکادیا و دیاباته از ابتدای بازی‌ها در ترکیب پرسپولیس اتفاق خوشایندی برای هواداران این تیم محسوب می‌شود که مستلزم آمادگی بالای هر دوی آنهاست. یحیی گل‌محمدی در بازی دوستانه دیروز تیمش برابر فجر از آنها در ترکیب اصلی استفاده کرد.

این دو مهاجم هماهنگی خوبی باهم داشتند و زمینه ساز گل اول عالیشاه شدند. دیاباته که عقب‌تر بازی می‌کرد با یک پاس عالی لوکادیا را راه انداخت و او با فرار از مدافعان، گلر فجر را وادار کرد از دروازه خارج شود و سپس با یک پاس عرضی امید عالیشاه را در موقعیت گلزنی صد در صد قرار داد.

هماهنگی و آمادگی لوکادیا و دیاباته در دربی احتمالا بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیسی‌ها خواهد بود. باید دید یحیی در بازی برابر استقلال نیز هر دوی آنها را از ابتدا در ترکیب قرار می‌دهد یا خیر.

1775740
1775741
1775742
1775743

دیدگاه‌ها