کد خبر : 1857555 | 14 آذر 1401 ساعت 18:01 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

سزار آسپیلیکوئتا:

تصمیم سختی بود ولی ژاوی درکم کرد

سزار آسپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی، در نشست خبری خود بار دیگر با سوالی در مورد دلیل رد پیشنهاد بارسا مواجه شد و گفت که ژاوی او را درک کرده است.

تصمیم سختی بود ولی ژاوی درکم کرد

به گزارش "ورزش سه"، سزار آسپیلیکوئتا در تابستان امسال و پس از مدت‌ها کشمکش و گمانه‌زنی تصمیم گرفت قراردادش را با چلسی تمدید کند. بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی از علاقه بارسلونا به جذب این بازیکن خبر داده بودند و حتی مدعی شده بودند که این باشگاه با این مدافع اسپانیایی به توافق رسیده است اما او در نهایت تصمیم گرفت به حضور در لندن ادامه دهد. تصمیمی که در ابتدا ژاوی و اعضای کادر فنی بارسا را شوکه کرد و سپس هکتور بیرین برای پست دفاع راست به خدمت گرفته شد.

1775749

آسپیلیکوئتا که در اردوی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی حضور دارد، در مورد دلیل رد پیشنهاد بارسا گفت:«در چلسی کمتر از 30 بازی انجام دادم و دیگر بازیکن آزاد بودم. این اتفاق هرگز در زندگی من رخ نداده بود. مالکان جدید باشگاه آمدند و به من نشان دادند که خواهان ماندنم هستند. آن ها شرایط من را تغییر دادند. آنها می خواستند به هر قیمتی شده من را در چلسی نگه دارند و این را به بارسلونا گفتم. لندن خانه من است و بچه های من انگلیسی را بهتر از اسپانیایی صحبت می کنند. تصمیم ساده ای نبود ولی فکر می کنم ژاوی آن را درک کرد.»

1775750

دیدگاه‌ها