کد خبر : 1857569 | 14 آذر 1401 ساعت 19:52 | 29K بازدید | 8 دیدگاه

متی کش:

امباپه سریع‌ترین چیزی است که تا به حال دیده‌ام!

متی کش، مدافع کناری تیم ملی لهستان، کیلیان امباپه را دشوارترین حریف دوران ورزشی خود توصیف کرد.

امباپه سریع‌ترین چیزی است که تا به حال دیده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته و در شرایطی که در اغلب دقایق بازی تیم برتر میدان بود، 1-3 از سد لهستان گذشت و راهی دور یک چهارم نهایی جام جهانی شد. کیلیان امباپه مرد اول این بازی بود و با زدن دو گل، جایگاه خود را در صدر جدول بهترین گلزنان را با پنج گل تثبیت کرد. حالا متی کش، مدافع تیم ملی لهستان و بازیکن باشگاه لیگ برتری استون ویلا، به تمجید از امباپه پرداخت و مدعی شد او بازیکنی شگفت انگیز است.

1775804

متی کش گفت: "بعدازظهر قبل از مسابقه را صرف تماشای کلیپ بازی های امباپه کردم و می دانستم که امتحان سختی پیش رویم خواهد بود. اما امباپه وقتی توپ را می گیرد، ایستاده و بعد حرکت می کند، تبدیل به سریع ترین چیزی می شود که تا به حال دیده ام. من در رختخواب دراز کشیده بودم و فیلم تماشا می‌کردم، اما در زندگی واقعی امباپه کاری می کند که شرایط برای من دشوار شود و این تفاوت اصلی است.

من در طول مسابقه کورس های زیادی با امباپه داشتم و البته خوب پیش رفتم. اما این بازیکن واقعا شگفت انگیز و فوق العاده است و احتمالا دشوار‌ترین حریف من در دوران ورزشی محسوب می شود. امباپه احتمالا در حال حاضر در بین دو الی سه بازیکن برتر جهان جای دارد. من هر کاری از دستم بر می‌آمد انجام دادم و به نظر خودم در نبردهای یک به یک در مقابل او خوب عمل کردم، زیرا حقیقتا امباپه یک بار نیز از سد من عبور نکرد."

دیدگاه‌ها