کد خبر : 1857575 | 14 آذر 1401 ساعت 20:19 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شاگردان سامری با ۱۰ اختلاف

تیم نبوغ دور رفت سوپر لیگ بسکتبال را با برد برابر صنایع هرمزگان خاتمه داد.

پیروزی شاگردان سامری با ۱۰ اختلاف

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته پایانی دور رفت لیگ بسکتبال، تیم‌های نبوغ اراک و صنایع هرمزگان از ساعت ۱۶ امروز در سالن امام خمینی(ره) اراک به مصاف هم رفتند.

در کوارتر اول هر دو تیم هجومی و با سرعت دادن به بازی قصد خنثی کردن تاکتیک یکدیگر را داشتند و چند دقیقه اول را پا به پای هم امتیازات را جمع‌آوری کردند، اما در ادامه این بازیکنان نبوغ بودند که با تمرکز بیشتر با نتیجه 26 بر 14 این کوارتر را به سود خود پایان دادند، تیم نبوغ بعد 10 هفته با ترکیب کامل خود در این دیدار حضور پیدا کرد که از نکات قابل توجه بازی حضور تیم صنایع هرمزگان با هشت بازیکن در این بازی بود.

1775820

در کوارتر دوم علی دریایی و رضا رنجبر از نبوغ و عماد سلمانی و امید قاری‌نژاد از صنایع هرمزگان با پرتاب ‌های خود امتیازات متعددی را برای تیم خود کسب کردند. این کوارتر با نتیجه ٤٨ بر ٣٢ به سود نبوغ پایان یافت.

در دقایق ابتدایی کوارتر سوم هر دو تیم اشتباهات فراوانی داشتند و بازی فیزیکی را شاهد بودیم، رضا رنجبر همانند کوارتر قبل بازی موثری را انجام داد و البته پوریا سالاری و محمد یزدان‌پناه در تیم صنایع هرمزگان از بازیکنان تاثیرگذار این کوارتر بودند. این کوارتر هم با نتیجه 66 بر 50 به سود نبوغ پایان یافت.

کوارتر چهارم با اشتباهات فراوان دو تیم آغاز شد و حتی بعد از گذشت دو دقیقه هیچکدام از تیم‌ها امتیازی کسب نکردند تا اینکه پیام خوشدونی با یک پرتاب دو امتیازی یخ این کوارتر را شکست.

عبدالصمد سرودی و امید قاری‌نژاد از صنایع هرمزگان در این کوارتر پرتاب‌ها و حرکات ترکیبی خوبی را انجام دادند ولی مانع شکست تیم صنایع نشدند که در پایان این بازی با نتیجه ٧٣ بر ٦٣ به سود نبوغ پایان یافت.

امید قاری‌نژاد از صنایع هرمزگان با کسب 19 امتیاز و 8 ریباند امتیازآورترین بازیکن این بازی نام گرفت.

(عکس اختصاصی "ورزش سه": مهران ساکی)

دیدگاه‌ها