کد خبر : 1857581 | 14 آذر 1401 ساعت 21:33 | 12.9K بازدید | 6 دیدگاه

برزیل با نیمار و ۳ مهاجم خطرناک مقابل کره

نفرات منتخب تیته در دیدار امشب برزیل مقابل کره جنوبی مشخص شدند.

برزیل با نیمار و ۳ مهاجم خطرناک مقابل کره

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال برزیل در دو دیدار آغازین جام جهانی ۲۰۲۲ دو پیروزی بدون گل خورده مقابل صربستان و سوئیس داشت، اما آنها در مسابقه اخیرشان غافلگیر شدند و نتیجه را برابر کامرون واگذار کردند ولی با این وجود به‌عنوان صدرنشین گروه G به دور بعد راه یافتند.

برزیل که یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی قطر به حساب می‌آید، در نخستین مسابقه برابر صربستان نیمار را در اختیار داشت ولی پس از آن به دلیل مصدومیت نتوانست از این ستاره‌اش بهره ببرد که امشب دوباره شماره ۱۰ خود را در ترکیب بازی با کره جنوبی دارد.

آلیسون بکر، تیاگو سیلوا، مارکینیوش، ادر میلیتائو، دانیلو، کاسمیرو، لوکاس پاکتا، نیمار، رافینیا، وینیسیوس جونیور و ریچارلیسون بازیکنانی هستند که ترکیب تیم ملی برزیل را در مسابقه امشب مقابل کره جنوبی تشکیل می‌دهند و این تیم دوباره با سیستم ۳-۱-۲-۴ بازی می‌کند.

1775871

تیته نسبت به دیدار اول جام جهانی مقابل صربستان که نیمار را در اختیار داشتند، فقط تغییر اجباری در ترکیب تیمش به وجود آورده که الکس ساندرو به دلیل مصدومیت از فهرست برزیل کنار رفته و ادر میلیتائو به جای او بازی می‌کند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های ملی برزیل و کره جنوبی در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه ۹۷۴ دوحه آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها