کد خبر : 1857588 | 14 آذر 1401 ساعت 21:51 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

خروج ۲ بازیکن از تیم صعودکننده مقابل برزیل

پائولو بنتو نفرات اصلی کره جنوبی در دیدار حساس برابر برزیل را مشخص کرد.

خروج ۲ بازیکن از تیم صعودکننده مقابل برزیل

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی پس از تساوی مقابل اروگوئه و شکست مقابل غنا، نیاز به شگفتی‌سازی و کسب پیروزی برابر پرتغال در آخرین بازی مرحله گروهی داشت تا به دور یک‌هشتم نهایی جام جهانی صعود کند که این اتفاق با برتری دو بر یک برای آنها افتاد تا حریف برزیل شوند.

تیم ملی کره جنوبی که در جایگاه دوم جدول گروه H قرار گرفت، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر در ورزشگاه ۹۷۴ مقابل تیم ملی برزیل قرار می‌گیرد.

کیم سئونگ‌یو، کیم مین‌جائه، کیم یونگ‌وون، کیم مون‌وان، کیم جین‌سو، هوانگ این‌بئوم، جانگ وو یونگ، لی‌جائه سونگ، هوانگ هی‌چان، سون هیونگ‌مین و چو جوئه‌سونگ ۱۱ بازیکنی هستند که پائولو بنتو در ترکیب تیم ملی کره جنوبی قرار داده تا از ابتدا برابر برزیل بازی کنند.

1775909

کیم مین‌جائه، مدافع میانی با تجربه کره جنوبی که در دیدار اخیرشان مقابل پرتغال به خاطر آسیب دیدگی نتوانست بازی کند، امشب با رفع مصدومیت مجددا به ترکیب بازگشته و جانشین لی کانگ‌این شده است.

لی‌جائه سونگ نیز دیگر تغییر پائولو بنتو در مسابقه امشب برابر برزیل نسبت به مسابقه قبل مقابل پرتغال است که این بازیکن را به جای وون کیونگ‌وون بازی داده است.

دیدگاه‌ها