کد خبر : 1857594 | 14 آذر 1401 ساعت 22:09 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

طلسم‌شکنی پریشیچ پس از ۷ ماه؛

نجات نایب‌قهرمان جهان قبل از پنالتی‌ها(عکس)

مهاجم با تجربه کرواسی با یک ضربه سر دیدنی تیمش را از باخت مقابل ژاپن و حذف از جام جهانی نجات داد.

نجات نایب‌قهرمان جهان قبل از پنالتی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کروات‌ها در دیداری سخت و نفسگیر که ۱۲۰ دقیقه طول کشید و به پنالتی رفت، توانستند از تیم شگفتی‌ساز ژاپن عبور کنند و به جمع هشت تیم پایانی جام جهانی ۲۰۲۲ برسند، اما قبل از اینکه پنالتی‌ها منجر به صعود شاگردان زلاتکو دالیچ شود، مهاجم این تیم آنها را در جام نگه داشت.

ایوان پریشیچ، ستاره کرواسی پس از اینکه در حضور ثابت در هر سه مسابقه مرحله گروهی جام جهانی موفق به گلزنی نشده و فقط دو پاس گل در دومین دیدار برابر کانادا داده بود، امشب هم از ابتدا برابر ژاپن به میدان رفت و توانست یکی از بهترین‌های تیمش در شب صعود از نخستین بازی دور حذفی باشد.

1775923

پریشیچ که آخرین گل خود را در دیدار هفته پایانی سری آ ایتالیا با پیراهن اینتر میلان مقابل سمپدوریا به ثمر رسانده و پس از آن در ۱۵ بازی لیگ برتر انگلیس برای تاتنهام و همچنین پنج دیدار لیگ قهرمانان اروپا و یک مسابقه جام اتحادیه گلزنی نکرده بود، امشب توانست به این روند ناکامی در رقابت‌های باشگاهی و ملی پایان بدهد.

طلسم هفت ماهه ایوان پریشیچ در گلزنی در دقیقه ۵۵ بازی امشب مقابل ژاپن شکسته شد و او توانست ارسال استثنایی دیان لوورن از جناح راست زمین را با یک ضربه سر دیدنی به گوشه دروازه بفرستد تا نتیجه بازی را یک بر یک کند و در ادامه نیز با رفتن بازی به ضربات پنالتی به پیروزی دست یابند.

1775922

پریشیچ که در جام جهانی ۲۰۱۸ یکی از بهترین‌های کرواسی برای رسیدن به فینال و نایب‌قهرمانی بود، نخستین گل خود در آن مسابقات را در دیدار سوم مرحله گروهی مقابل ایسلند زد که این بار در جام ۲۰۲۲ با یک بازی تاخیر این کار را برابر ژاپن انجام داد.

دیدگاه‌ها