کد خبر : 1857599 | 14 آذر 1401 ساعت 22:31 | 17.2K بازدید | 12 دیدگاه

این شکست را بزرگ نکنید؛

یوشیدا: بچه‌های امروز ژاپن قهرمان جهان می‌شوند

کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن می‌گوید فوتبال این کشور با شکست آلمان و اسپانیا تغییر کرده است.

یوشیدا: بچه‌های امروز ژاپن قهرمان جهان می‌شوند

به گزارش "ورزش‌سه"، مایا یوشیدا کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن پس از شکست این تیم در مرحله یک هشتم نهایی مقابل کرواسی که در ضربات پنالتی اتفاق افتاد و خودش پنالتی آخر تیمش را از دست داد، درباره این مسابقه بیان کرد:  ناامیدکننده است که در پایان نتیجه به نفع ما نشد.
او سپس در پاسخ به این سوال که چهار سال گذشته برای او به عنوان کاپیتان تیم چطور گذشته است، اینطور واکنش نشان داد: برای اینکه هر روز بتوانیم رو به جلو حرکت کنیم در چهار سال گذشته با چالش های مختلفی روبرو شدیم، اما از اینکه در نهایت نتیجه دلخواهمان را نگرفتیم مایوس هستیم.

1775940

کاپیتان ژاپن در ادامه با اشاره به شکست آلمان و در ادامه اسپانیا اضافه کرد: با شکست آلمان و اسپانیا، فوتبال ژاپن تغییر کرده است. بسیاری از بچه ها وقتی این بازی را تماشا می کنند رویای فوتبال بازی کردن را در سر می‌پرورانند و شاید آنها بتوانند موفقیتی که مدنظر ژاپن است را در جام‌های جهانی آینده رقم بزنند. امیدوارم نتیجه‌ای که در این مسابقه را بزرگ جلوه ندهید. خوشحال می‌شوم اگر بتوانم در رشد ژاپن نقش داشته باشم. فکر می‌کنم این کار ادامه خواهد داشت، بنابراین می‌خواهم در این موفقیت سهیم باشم.

دیدگاه‌ها