کد خبر : 1857603 | 14 آذر 1401 ساعت 22:48 | 21.1K بازدید | 4 دیدگاه

نیمکت‌نشینی عابدزاده به اسپانیا منتقل شد

پونفرادینا در شروع دیدار مقابل بورگوس دروازه‌بان ایرانی خود را روی نیمکت دارد.

نیمکت‌نشینی عابدزاده به اسپانیا منتقل شد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته هجدهم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا که امیر عابدزاده را در لیست بازیکنان خود می‌بیند، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه ال‌تورالین به مصاف تیم رده سومی بورگوس خواهد رفت.

امیر عابدزاده که تیم ملی ایران را در جام جهانی ۲۰۲۲ همراهی کرده بود، پس از نیمکت‌نشینی در دیدار تدارکاتی مقابل تونس و عدم فرصت برای بازی در سه دیدار مرحله گروهی برابر انگلیس، ولز و آمریکا، امشب هم در لالیگا ۲ اسپانیا جزو نفرات ذخیره پونفرادینا در دیدار با بورگوس است.

درواوزه‌بان ایرانی پونفرادینا که در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لالیگا ۲ اسپانیا در ۱۱ مسابقه از ۱۷ بازی تیمش به میدان رفته، امشب هم مجددا نیمکت‌نشینی را مقابل بورگوس تجربه می‌کند.

1775953

عابدزاده در دو دیدار رسمی اخیرشان در لالیگا ۲ به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران نتوانست برای پونفرادینا به میدان برود و پیش از آن در جریان شکست دو بر یک تیمش مقابل لگانس در هفته پانزدهم این رقابت‌ها به میدان رفته بود.

یاران عابدزاده با چهار برد، پنج مساوی و هشت شکست در این فصل ۱۷ امتیازی و تیم بیستم جدول لالیگا ۲ اسپانیا هستند و در سه دیدار اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

دیدگاه‌ها