کد خبر : 1857607 | 14 آذر 1401 ساعت 23:18 | 23.6K بازدید | 11 دیدگاه

پله به برزیلی‌ها: برای ما و پدران‌تان جام جهانی را بیاورید

پله، اسطوره فوتبال برزیل که این روزها نگرانی‌های زیادی بابت سلامتش وجود دارد، پیش از بازی امشب برزیل در پیامی خطاب به سلسائو گفت از بیمارستان بازی‌شان را تماشا کرده و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کند.

پله به برزیلی‌ها: برای ما و پدران‌تان جام جهانی را بیاورید

به گزارش "ورزش سه"، پله این روزها دنیای فوتبال را در میانه بزرگ‌ترین جشن فوتبال نگران سلامت خود کرده است. اسطوره فوتبال برزیل به سرطان روده بزرگ مبتلا است و این روزها در شهر سائو پائولو در بیمارستان بستری است.

اسطوره فوتبال برزیل ساعتی پیش از شروع دیدار امشب برزیل مقابل کره در پیامی خطاب به بازیکنان سلسائو گفت با وجود بیماری بازی‌شان را از بیمارستان تماشا خواهد کرد و لحظه به لحظه برای آنها آرزوی موفقیت خواهد کرد.

درحالیکه تا این لحظه که چهل دقیقه از بازی گذشته برزیلی‌ها با نمایشی مقتدرانه 4-0 از کره پیش افتاده‌اند تا بهترین هدیه‌ ممکن را به هواداران تیم ملی این کشور و اسطوره فوتبال برزیل بدهند.

1775968

پله در یک پیام توییتری با عکسی از خودش در جام جهانی 1958، که با قهرمانی برزیل همراه بود، نوشت:" سال 1958 در حالی در خیابان راه می‌رفتم که به فکر عملی کردن قولی بودم که به پدرم داده بودم. می‌دانم امروز خیلی‌ها قول‌های مشابهی به پدرهایشان داده‌اند و به دنبال فتح اولین جام جهانی‌شان هستند. من از بیمارستان بازی شما را نگاه خواهم کرد و تک‌تک شما را تشویق می‌کنم. موفق باشید".

دیدگاه‌ها