کد خبر : 1857608 | 14 آذر 1401 ساعت 23:20 | 31.1K بازدید | 2 دیدگاه

مردان رولت روسی در جشن دیوانه‌وار (عکس)

شاگردان زلاتکو دالیچ بلد نیستند بدون اینکه اوج استرس و طعم مرگ و زندگی را بچشند به دور بعد صعود کنند.

مردان رولت روسی در جشن دیوانه‌وار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که به ضربات پنالتی کشیده شد، پای تیم ملی کرواسی در میان بود؛ تیمی که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دو مرحله یک هشتم و یک چهارم مقابل دانمارک و روسیه را با همین ضربات مرگ و زندگی پشت سر گذاشته بود.

کروات‌ها بلد نیستند بدون یک درام تمام عیار صعود کنند و انگار جشن پیروزی آنها باید پس از یک ماراتن نفسگیر گرفته شود. کروات‌ها با لباس‌های شطرنجی‌شان بیشتر از اینکه شما را یاد این بازی بیندازند به بازیکنان رولت روسی شباهت دارند!

رولت روسی، نوعی شرط‌بندی بر زندگی یا مرگ است که طی آن، شرکت‌کنندگان یک گلوله در هفت‌تیری قرار می‌دهند و سپس لوله هفت‌تیر را بر روی شقیقه خود می‌گذارند و ماشه را می‌کشند. کشیدن این ماشه برای کروات‌ها به شلیک ضربات پنالتی شباهت دارد و این بازی مرگ برای آنها در جام جهانی قبلی و فعلا تا این مرحله زندگی‌بخش بوده است.

1775971

بازیکنان کرواسی برای جشن‌های دیوانه‌وار خود پس از بازی به یک برد دلهره‌آور نیاز دارند و این بار در مرحله یک هشتم جام جهانی تیم سختکوش و سرسخت ژاپن را مغلوب رولت روسی محبوب خود در زمین شطرنجی قرمز و سفید کردند.

پس از این پیروزیِ کروات‌ها در پنالتی‌ها، همه نیمکت‌نشینان به زمین آمدند تا خوشحالی دیوانه‌وارشان را با پنالتی‌زن و دروازه‌بان خود تقسیم کنند. تصویری از بالای این خوشحالی ثبت شده که قاب ماندگاری برای مردم کرواسی در ورزشگاه البیت خواهد بود. کروات‌ها جنون پنالتی‌ها را دوست دارند و باید دید در مرحله بعد نیز می‌توانند حریف احتمالی‌شان یعنی برزیل را به ضیافت پنالتی‌ها دعوت کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها