کد خبر : 1857622 | 15 آذر 1401 ساعت 01:52 | 15.7K بازدید | 7 دیدگاه

تیته: برزیل تعادل داشته باشد همین‌قدر مرگبار است

تیته، سرمربی برزیل، بعد از پیروزی 4-1 مقابل کره جنوبی و صعود به یک‌چهارم نهایی جام جهانی گفت سلسائو نشان داده اگر در زمین تعادل را برقرار کند تیمی مرگبار خواهد بود.

تیته: برزیل تعادل داشته باشد همین‌قدر مرگبار است

به گزارش "ورزش سه"، برزیل امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر کاری بزرگ کرد و با ارائه یک نمایش مقتدرانه، به خصوص در نیمه اول دیدار مقابل کره جنوبی، در نهایت موفق شد نماینده آسیا را 4-1 شکست داده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی بشود.

تیته، سرمربی برزیل، در پایان این بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد و ضمن ستایش از بازیکنانش در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:

1776038

پیام به هواداران برزیلی
از آنها سپاسگزارم. کلمه دیگری پیدا نمی‌کنم که عمق تشکرم را نشان بدهد. آنها به تیم باور دارند و نقطه قوت ما هستند. به کسانی که عاشق این تیم هستند احترام می‌گذاریم و دوست‌شان داریم.

بازی کردن نیمار و حضور میلیتائو و دانیلو
ترجیح می‌دهم درباره مصدومیت‌ها فیزیوتراپ و پزشک تیم صحبت کند. شخصی که اخبار درباره ژسوس را به رسانه‌ها درز داده بود من را به شدت عصبانی کرد چون این کار را غیرمسئولانه می‌دانم. درباره الکس تلس هم همینطور. در تیم ما مسئولی هست که می‌تواند درباره شرایط بازیکنان از نظر بدنی صحبت کند.

نقاط قوت و ضعف برزیل
این تیم در حمله بی‌نظیر است. ما نسلی را در اختیار داریم که مربیان زیادی از رده‌های سنی رویش کار کرده تا به اینجا رسیده. من امروز پیامی از آمادئو گرفتم که نقش مهمی در شکل‌گیری فوتبال وینیسیوس داشته و خیلی از افراد دیگری که آنها را نمی‌شناسیم. آنها پایه‌های این قهرمان‌ها را شکل داده‌اند، چه از نظر فوتبالی و چه روحی روانی. برایم باعث افتخار است که نتیجه کار آنها را در اختیار دارم. تنها نکته‌ای که ما در ادامه بازی‌ها باید مد نظر داشته باشیم تعادل است. می‌دانید که اگر این برزیل تعادل داشته باشد تا چه حد برای حریفان مرگبار خواهد بود.

دیدگاه‌ها