کد خبر : 1857625 | 15 آذر 1401 ساعت 08:06 | 23.1K بازدید | 3 دیدگاه

یک گل دیگر تا رسیدن به پله افسانه ای

بازگشت باشکوه نیمار با گل و جایزه (عکس)

شماره ده تیم ملی برزیل درست از لحظه‌ای که نیاز به او بیش از پیش احساس خواهد شد، به جمع طلایی‌پوشان برگشت.

بازگشت باشکوه نیمار با گل و جایزه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی کردن یا نکردن نیمار یکی از مهمترین اخبار مربوط به تیم ملی برزیل در آستانه بازی با کره جنوبی بود. در حالی که بسیاری از رسانه ها از ادامه غیبت این بازیکن تا دیدار پایانی جام جهانی خبر می دادند، نیمار با انتشار توئیتی از آمادگی خود برای حضور در میدان خبر داد. تیته هم با وجود فشارهایی که بعد از مصدومیت ژسوس روی او وارد شده بود، تصمیم گرفت شماره ده تیمش را مقابل کره از ابتدا بازی دهد و این اتفاق، نتیجه بسیار مثبتی در پی داشت.

هیچ اثری از مصدومیت در عملکرد نیمار دیده نمی شد و او بدون مشکل برای برزیل مقابل کره بازی کرد، گل زد و در پایان هم جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کرد؛ این بهترین بازگشت ممکن برای ستاره ای بود که برزیلی ها برای کسب ستاره ششم حساب ویژه ای روی توانایی ها و درخشش او باز کرده اند.

1776051

ملی‌پوش برزیلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در دقیقه 13 بازی با کره جنوبی، گل دوم تیم ملی کشورش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او یک پاس گل هم در این بازی داد و 86 درصد از پاس‌هایش صحیح بود. او که 81 دقیقه در ترکیب سلسائو حضور داشت در پایان بازی به واسطه این عملکرد خوب به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

ستاره برزیلی ها که خیلی ها معتقد بودند در صورت بازی کردن مقابل کره هم از شرایط بدنی مناسب دور خواهد بود، در بازگشت غافلگیر کننده خود، نمایشی تحسین برانگیز داشت و با باز کردن دروازه کره، حالا یک گل دیگر نیاز دارد تا با رکورد 77 گل پله افسانه ای برابری کند.

1776052
1776053
1776054

دیدگاه‌ها