کد خبر : 1857627 | 15 آذر 1401 ساعت 08:20 | 66.4K بازدید | 5 دیدگاه

رویای قهرمانی را در سر می پرورانیم و آماده هستیم

نیمار: حسابی ترسیده بودم و کل شب گریه کردم

نیمار از به نتیجه رسیدن تلاش‌های سختش برای بهبودی و حضور در پیروزی 4-1 مقابل کره جنوبی ابراز خوشحالی کرد.

نیمار: حسابی ترسیده بودم و کل شب گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پاری‌سن‌ژرمن بعد از آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا در دیدار ابتدایی برزیل مقابل صربستان، دو دیدار بعدی مرحله گروهی را از دست داد. با وجود همه گمانه‌زنی‌ها، کادرپزشکی تیم ملی برزیل او را به بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل کره جنوبی رساندند و نیمار در حضور 81 دقیقه‌ای خود، یک گل زد و یک پاس گل داد تا یکی از ارکان اصلی پیروزی 4-1 تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لقب بگیرد. او بعد از بازی با کره اعتراف کرد که مصدومیت مقابل صربستان حسابی او را ترسانده بود.

او در مصاحبه بعد از بازی خود گفت: راستش را بخواهید خیلی ترسیده بودم. بعد از شروع خوبی که در این فصل داشتم، تحمل یک مصدومیت شدید برایم سخت و دردناک بود. شب بازی خیلی گریه کردم اما همه چیز در نهایت درست شد. این همه تلاش ارزش داشت.

ستاره تیم ملی برزیل ادامه داد: می‌خواهم از خدا بابت قدرتی که برای بازگشت به زمین به من داد تا بتوانم تمرین کنم و هر کاری که برای حضور دوباره در زمین نیاز داشتم، انجام دهم تشکر کنم. همچنین از کادر پزشکی و هم تیمی هایم که که طی این روزهای سخت کنار من بودند متشکرم.

1776059
نیمار اعتراف کرد که مصدومیت مقابل صربستان حسابی او را ترسانده بود و آن شب را با گریه سپری کرد. البته ترس او بی جا بود چون زودتر از آن چه که تصور می شد به جمع  طلایی پوشان برگشت.

نیمار که در دقیقه 81 بازی با کره از زمین خارج شد، در پاسخ به این سوال که آیا قبل از تعویض با رودریگو احساس درد می کرد یا خیر، گفت: "نه، من دردی احساس نکردم. از عملکردم بسیار راضی بودم و این نشان می دهد که ما همیشه می توانیم پیشرفت کنیم."

او در مورد انتخابش به عنوان بهترین بازیکن میدان تاکید کرد: من نمی توانم از عملکردم صد در صد راضی باشم. امروز جایزه بهترین بازیکن را دریافت کردم ولی این جایزه متعلق به همه بازیکنان تیم است چون همگی عالی بودند.

نیمار با پنالتی زودهنگامی که مقابل کره گل کرد، به سومین بازیکن برزیلی (همراه با پله و رونالدو) تبدیل شد که در سه دوره جام جهانی (2014، 2018 و 2022) موفق به گلزنی شده است. او که تعداد گل‌های خود را با باز کردن دروازه کره به 76 رساند و حالا فقط یک گل کمتر از پله دارد در مورد این اتفاق گفت: دست یافتن به چنین رکوردهایی که تصورش را نمی کردم،  موجب افتخارم است.

او که امید زیادی به موفقیت تیمش در قطر دارد افزود: وقت آن رسیده که پیش برویم ولی باید این کار را با برنامه ریزی انجام دهیم. ما رویای قهرمانی را در سر می پرورانیم و قدم به قدم پیش خواهیم رفت. این چهارمین بازی ما بود و هنوز سه بازی دیگر داریم. بسیار آماده هستیم و روی کسب عنوان قهرمانی تمرکز کرده ایم.

1776060

دیدگاه‌ها