کد خبر : 1857640 | 15 آذر 1401 ساعت 09:55 | 14.3K بازدید | 6 دیدگاه

کاراگر:

بلینگام بسیار ترسناک و شبیه به جرارد است

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که جود بلینگام شباهت زیادی با دوران اوج استیون جرارد دارد.

بلینگام بسیار ترسناک و شبیه به جرارد است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس از حضور بازیکنان درخشان بسیاری در جام جهانی 2022 بهره می‌برد که یکی از آنها جود بلینگام است. 
این بازیکن 19 ساله نام خودش را به عنوان یکی از بازیکنان با استعداد فوتبال دنیای مطرح کرده و بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان به تمجید و تحسین از او روی آورده‌اند. 
درخشش او در ترکیب سه شیرها یکی از دلایل اصلی صعود تیم گرت ساوت‌گیت به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر است و آنها امیدوار هستند که او بتواند به آنها در عبور از سد فرانسه نیز کمک کند. 
کاراگر در گفتگو با تلگراف با تمجید از این ستاره جوان انگلیس اظهار داشت:« این که بلینگام تا چه حد خوب است واقعا ترسناک است. اگر قرار باشد الگوی مشخصی از یک هافبک مدرن داشته باشید، او همان الگوی مشخص است.»

1768579

این بازیکن سابق لیورپول با اشاره به شباهت بلینگام و جرارد اضافه کرد:« او در واقع فیزیک و شرایط جسمانی خاص جرارد در 27 سالگی را دارد و تمام ویژگی‌هایی که از یک فوتبالیست انتظار دارید شامل تکل زدن، ارسال پاس، ارسال پاس گل و گلزنی را در خودش دارد.» 
او با ابراز امیدواری نسبت به درخشش بیشتر این ستاره دورتموند گفت:« جام‌های جهانی می‌توانند بازیکنان بزرگ را به فوق ستاره تبدیل کنند. پل گاسکویین پس از جام جهانی 1990 ایتالیا به ستاره انگلیس تبدیل شد و مایکل اوون پس از گلی که به آرژانتین زد همین نقش را پیدا کرد. حالا نوبت به بلینگام رسیده است.»

دیدگاه‌ها