کد خبر : 1857649 | 15 آذر 1401 ساعت 12:07 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

مودریچ: به لیواکوویچ گفته بودم دو پنالتی را می‌گیری!

لوکا مودریچ، ستاره کروات، می‌گوید پیش‌بینی مهار دو ضربه پنالتی توسط دومینیک لیواکوویچ را کرده بود.

مودریچ: به لیواکوویچ گفته بودم دو پنالتی را می‌گیری!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی شب گذشته در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ژاپن رفت و موفق شد با عبور از سد این تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند. 
این بازی در وقت‌های قانونی و دو وقت اضافه به تساوی 1-1 رسید و در نهایت این ضربات پنالتی بود که باعث شد کروات‌ها به مرحله بعدی راه پیدا کنند و کار ژاپن در قطر به پایان برسد. 
ستاره بی چون و چرای ضربات پنالتی نیز لیواکوویچ بود که موفق شد در کمال ناباوری به سومین دروازه‌بان تاریخ تبدیل شود که سه ضربه پنالتی را در جام جهانی مهار کرده است. 
او نقشی کلیدی در صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی ایفا کرد و تحسین بسیاری از کارشناسان، فوتبال‌دوستان و البته هم تیمی‌هایش را جلب کرد.

1776128

مودریچ که پیش از این معتقد بود درخشش او در چارچوب دروازه کرواسی معجزه بوده است، به نکته جالبی درباره این هم تیمی‌اش اشاره کرد و گفت:« من پیش از آغاز ضربات پنالتی به لیواکوویچ گفته بودم که قرار است دو پنالتی را مهار کند اما او سه پنالتی را گرفت تا من را هم شگفت‌زده کرده باشد.»
این ستاره تیم ملی کرواسی درباره حریف این تیم در مرحله یک چهارم نهایی اضافه کرد:« فوتبال واقعا غیرقابل پیش بینی است. کره و برزیل برای ما فرقی ندارند. برابر هر تیمی که قرار بگیریم آماده خواهیم بود و مطمئنا بازی بسیار بهتری نسبت به دیدار برابر ژاپن ارائه خواهیم کرد.»
 

دیدگاه‌ها