کد خبر : 1857653 | 15 آذر 1401 ساعت 10:56 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

پیولی: به خاطر میلان، امیدوارم فرانسه قهرمان شود!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی 2022 قطر شود.

پیولی: به خاطر میلان، امیدوارم فرانسه قهرمان شود!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقد هستند که تیم ملی فرانسه توانایی دفاع از عنوان قهرمانی و به ثبت رساندن رکوردی دست نیافتنی در جام جهانی 2022 قطر را دارد. 
این تیم با عبور از سد تیم ملی لهستان موفق شده به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 راه پیدا کند و حالا باید برابر انگلیس قرار بگیرد تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات روشن شود. 
دو بازیکن کلیدی میلان شامل تئو هرناندز و اولیویه ژیرو در تیم ملی فرانسه به میدان می‌روند و همین باعث شده است که پیولی امیدوار باشد که این تیم جام قهرمانی را در قطر بالای سر ببرد. 
او در مراسم دریافت جایزه جی‌جی سیمونی به خاطر بازی جوانمردانه و اخلاق ورزشی گفت:« من امیدوارم که فرانسه قهرمان جام جهانی شود و حامی این تیم هستم چون دوست دارم از بازیکنانم حمایت کنم و خوشحالی آنها را ببینم.»

1754086

سرمربی میلان درباره تماسی که در این مدت با بازیکنانش داشته اظهار داشت:« من با آنها ارتباط دارم تا بدانم که چه شرایط دارند. خصوصا پس از هر بازی با آنها تماس می‌گیرم. من فقط یک قانون دارم که باید مراقب خودشان باشند، در غیر این صورت به دردسر خواهند افتاد.»
پیولی با اشاره به این که ترجیح می‌دهد بازیکنانش دیرتر به تمرینات برگردند اما سرحال و خوشحال باشند اضافه کرد:« کار کردن با بازیکنانی که خوشحال و راضی هستند بسیار آسان‌تر است، بنابراین مشکلی با دیرتر برگشتن آنها ندارم.»

دیدگاه‌ها