کد خبر : 1857654 | 15 آذر 1401 ساعت 11:15 | 881 بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان تیم ملی:

خانواده اسکواش اجازه ی هر تصمیمی را نمی دهد

کاپیتان تیم ملی اسکواش گفت: خانواده اسکواش اجازه نمی دهد تا هر تصمیمی برای این رشته ورزشی گرفته شود. زیر بار حرف زور رفتن ذلت است و خانواده اسکواش این موضوع را قبول نمی‌کند.

خانواده اسکواش اجازه ی هر تصمیمی را نمی دهد

به گزارش "ورزش سه" نوید ملک ثابت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقات مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم دیروز اتفاقی که در مجمع انتخاباتی اسکواش رخ داد بسیار قابل تأمل بود. اسکواش دیروز نشان داد که اجازه نمی‌دهد تا هر تصمیمی برای این رشته ورزشی گرفته شود. زیر بار حرف زور رفتن ذلت است و خانواده اسکواش این موضوع را قبول نمی‌کند. دیروز در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش قبل از رای گیری به یکباره اعلام کردند که یکی از کاندیداها نمی‌تواند در این انتخابات شرکت کند.

وی ادامه داد: من بیش از 20 سال ورزش حرفه‌ای و حضور در مجامع بین المللی چنین چیزی را ندیده بودم و جدای از اینکه هرکسی که چه رأیی می‌خواست بدهد، این اتفاق یک بی احترامی محض به جامعه اسکواش بود. خیلی از اعضای مجمع کیلومترها راه را طی کرده بودند تا در این مجمع شرکت کنند. شاید کاندیدای مورد نظرشان هم بود که می‌خواستند رای بدهند ولی دیروز با این کار حق انتخاب هم از آنها گرفته شد و عملا انتخاباتی باقی نماند. جامعه اسکواش همبستگی خود را نشان داد و این اتفاق غیر اخلاقی بود.  

کاپیتان تیم ملی اسکواش در خصوص اینکه آیا 15 روز دیگر اعضای مجمع دوباره اعتماد می‌کنند در انتخابات شرکت کنند یا خیر؟ گفت: اول باید دید تغییر در این رویه ایجاد خواهد شد یا خیر. اگر قرار است چنین اتفاقاتی بیفتد خودشان شخصی که مدنظرشان هست را به عنوان ریئس فدراسیون انتخاب کنند. برای من که نماینده ورزشکاران هستم و یا دیگر افراد مجمع مهم است که رای مان تأثیر گذار باشد.

ملک ثابت عنوان کرد: انتخابات فدراسیون اسکواش باید آزادانه برگزاری شود، ما همه دلسوز رشته ورزشی هستیم و دوست داریم اتفاقات خوبی برای اسکواش بیفتد. اگر وزارت می خواهد یک شخص خاصی را رئیس کند چرا دیگر مجمع انتخاباتی برگزار می کند؟ وقتی با توجه به این شرایط انتخابات برگزار می‌کنند فقط می‌توانم بگویم که مسخره بازی است چرا که این کارها انتصابات است نه انتخابات.

دیدگاه‌ها