کد خبر : 1857662 | 15 آذر 1401 ساعت 11:38 | 14.7K بازدید | 4 دیدگاه

خبر بد برای انگلیس: استرلینگ فعلا برنمی‌گردد

رحیم استرلینگ، مهاجم تیم ملی انگلیس، تا زمانی که از امنیت خانواده‌اش به صورت کامل مطمئن نشود به قطر بازنخواهد گشت.

خبر بد برای انگلیس: استرلینگ فعلا برنمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، حمله مسلحانه سارقان به خانه استرلینگ باعث شد که این بازیکن از اردوی تیم ملی انگلیس در قطر خارج شود و به خانه برگردد. 
این اتفاق در آستانه دیدار برابر تیم ملی سنگال در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر رخ داد و این بازیکن نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند. 
در حالی که گفته شده بود او قرار است به زودی بار دیگر به اردوی سه شیرها در قطر اضافه شود اما به نظر می‌رسد که حداقل فعلا چنین تصمیمی ندارد و نگرانی برای خانواده باعث شده که او اهمیت زیادی برای فوتبال قائل نشود. 

1775406

یکی از نزدیکان این بازیکن به روزنامه سان گفت:« رحیم به همه گفته است که امکان ندارد تا زمانی که صددرصد از امنیت خانواده‌اش مطمئن نشود به قطر برگردد. او از نظر امنیتی همیشه نگران بود و یکی از دلایلی که به این خانه آمد این بود که در منطقه امن با نگهبانان امنیتی بود و با این وجود باز هم با چنین مشکلی روبرو شد و همین موضوع باعث شده که آنها بسیار ناراحت باشند.»
پیش از این نیز یکی از نزدیکان استرلینگ به نمایندگی از او اعلام کرده بود که تمام تمرکزش در حال حاضر روی حضورش کنار خانواده و حمایت از آنهاست و مشخص نیست که چه زمانی به تیم ملی انگلیس بازخواهد گشت. 

دیدگاه‌ها