کد خبر : 1857667 | 15 آذر 1401 ساعت 12:31 | 6.9K بازدید | 4 دیدگاه

ساکا: این قدر به ساوت‌گیت ایراد نگیرید!

بوکایو ساکا، ستاره تیم ملی انگلیس، معتقد است که انتقادات از گرت ساوت‌گیت باید کاهش پیدا کند.

ساکا: این قدر به ساوت‌گیت ایراد نگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس با غلبه بر سنگال به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر راه پیدا کرد و حالا این فرصت را دارد که برای دومین دوره متوالی راهی مرحله نیمه نهایی شود. 
با این که سه شیرها تا به این جا نمایش درخشانی را در جام جهانی ارائه کرده‌اند اما انتقادها از گرت ساوت‌گیت همچنان ادامه دارد و بسیاری تصمیمات او خصوصا در زمینه انتخاب ترکیب اصلی را زیر سوال می‌برند. 
یکی از اصلی‌ترین انتقادها از او عدم استفاده از فیل فودن و مارکوس راشفورد در ترکیبش بوده که باعث شده بسیاری سبک بازی او و انتخاب بازیکنانش را زیر سوال ببرند، موضوعی که باعث ناراحتی ساکا شده است. 

1765642

این وینگر آرسنال به گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« البته که همه ما از سرمربی تیم حمایت می‌کنیم چون او رکوردی باورنکردنی را به ثبت رسانده است. او باعث پیشرفت ما شده، تصمیمات بزرگی گرفته و در تمامی این تصمیم‌‌ها به درستی عمل کرده است.»
او با اشاره به انتقادهای مطرح شده علیه ساوت‌گیت گفت:« ما باید کمی بیشتر به او اعتماد کنیم و باور داشته باشیم، نباید این قدر به او ایراد بگیریم و درباره تمام تصمیماتش تردید داشته باشیم و باید از او حمایت کنیم.»
ساکا درباره شرایط خودش اضافه کرد:« من به عنوان بازیکن پخته‌تر شدم و پیشرفت کردم. حالا هم آماده هستم تا در صورتی که بازی برابر فرانسه به پنالتی کشیده شد، پشت ضربه پنالتی قرار بگیرم و اعتماد به نفس کافی برای انجام این کار را دارم.»
 

دیدگاه‌ها