کد خبر : 1857672 | 15 آذر 1401 ساعت 13:22 | 23.8K بازدید | 3 دیدگاه

آنها پرستاره‌ترین تیم جهان هستند؛

مدافع کره از دردسرهای مهار نیمار می‌گوید

کیم مین جائه مدافع تیم ملی کره، پس از شکست سنگین برابر برزیل گفت تفاوت زیادی که در توانایی‌های فردی بازیکنان دو تیم وجود داشت، باعث رقم خوردن این نتیجه شد.

مدافع کره از دردسرهای مهار نیمار می‌گوید

به گزارش ورزش سه، کره در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال 2022 قطر، با نتیجه 1-4 مغلوب برزیل شد از دور رقابت‌ها کنار رفت. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که کره در نیمه اول، چهار گل دریافت کردند و در نیمه دوم سئونگ هو پایک، اختلاف گل‌های دو تیم را به سه رساند.

کیم مین جائه، مدافع تیم ملی کره که پس از اینکه دیدار دور سوم مرحله گروهی تیم خود برابر پرتغال را به دلیل مصدومیت از دست داد، روز گذشته به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت، در خصوص این شکست سنگین گفت: صادقانه بگویم، تفاوت زیادی در توانایی‌های فردی بازیکنان دو تیم وجود داشت. این نتیجه کمی دردناک است.

مدافع تیم ملی کره با اشاره به دریافت چهار گل از برزیل در یک نیمه، عنوان کرد: راستش را بخواهید سخت بود چرا که تیم حریف بسیار تهاجمی بود.

1776181

او در خصوص اشتباهی که در صحنه گل دوم مرتکب شد و باعث شد نیمار توپ را وارد دروازه کره کند، توضیح داد: راستش را بخواهید، فکر نمی‌کنم در این صحنه توانسته باشم صد درصد مفید ظاهر شوم. چیزی برای گفتن ندارم جز اینکه من در کار خودم مهارت دارم.

کیم مین جائه با بیان اینکه برزیل، بهترین تیمی بود که او در دوران فوتبال خود با آن روبرو شده بود، گفت: هر 11 بازیکن حریف، بازیکنانی در سطح جهانی هستند و به سختی می‌توان تیمی با چنین ترکیبی در لیگ ایتالیا یا لیگ قهرمانان اروپا پیدا کرد.

وی در مورد مربی پائولو بنتو که پس از حذف کره از مسابقات از سمت خود کناره گیری کرد، گفت: همه بازیکنان به این سرمربی اعتقاد داشتند. باعث تاسف بود که در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفتیم اما من فکر می‌کنم ما برنامه آماده‌سازی خوبی برای مسابقات داشتیم.

مدافع ناپولی درباره تجربه رقابت‌های جام جهانی بیان کرد: هیچکدام از مسابقات آسان نبودند اما این، فرصتی برای پیشرفت بیشتر خواهد بود‌. من برای این که در آینده مرتکب اشتباه نشوم، مسیری را برای پیشرفت پیدا می‌کنم و سعی می‌کنم در آن به خوبی پیش بروم.

1776182

او که سابقه حضور در فنرباغچه را نیز در کارنامه خود دارد، در مورد عملکرد خوب چو کیو سونگ در این تورنمنت و شایعاتی که پیرامون پیوستن این بازیکن به فنرباغچه وجود دارد گفت: حضور در تیم‌هایی اروپایی خیلی خوب است اما باید دید باشگاه فعلی این بازیکن چه موضعی دارد. فنرباغچه تیم خوبی است و من زمانی که در این تیم حضور داشتم، چیزهای زیادی یاد گرفتم.

دیدگاه‌ها