کد خبر : 1857696 | 15 آذر 1401 ساعت 15:17 | 16.4K بازدید | 2 دیدگاه

آغوش باز ساپینتو به روی بازیکنان استقلال (عکس)

ریکاردو ساپینتو در حاشیه تمرین امروز استقلال، برخورد گرمی با برخی از شاگردانش داشت.

آغوش باز ساپینتو به روی بازیکنان استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شرایط جوی تهران و بارندگی هوا، باعث شده تا استقلالی ها پس از سپری کردن یک جلسه تمرینی زیر باران، امروز را در سالن بدنسازی مشغول انجام تمرینات شوند تا خود را برای شروع دوباره لیگ برتر آماده کنند.

با بازگشت ملی پوشان به تمرین، حالا تمام بازیکنان در دسترس ساپینتو هستند و سرمربی پرتغالی می تواند از تمام نفراتش برای انجام برنامه های تاکتیکی استفاده کند تا آنها برای برگزاری دربی پایتخت، به آمادگی قبلی برسند.

1776234

نکته جالب در حاشیه تمرین امروز استقلال، آغوش باز ساپینتو به روی برخی از بازیکنانش بود. سرمربی پرتغالی که به مانند همیشه در تمرینات چهره خندانی بر لب داشت، با برخی از شاگردانش از جمله 2 بازیکن ملی پوش که به تازگی از اردوی تیم ملی بازگشته اند، عکس یادگاری گرفت.

ساپینتو همچنین برخورد گرم و صمیمی با مهدی قایدی و زبیر نیک نفس داشت و آنها را در آغوش گرفت تا اینگونه رابطه خوب خود با شاگردانش را نشان دهد. سرمربی پرتغالی که به خوبی می داند دیدار حساسی را برابر پرسپولیس در پیش خواهد داشت، به دنبال این موضوع است که تیمش را به همان وضعیت آمادگی قبلی تا پیش از تعطیلات لیگ برتر برگرداند.

دیدگاه‌ها