کد خبر : 1857711 | 15 آذر 1401 ساعت 15:57 | 25.3K بازدید | 8 دیدگاه

آغاز جست‌وجوی کره برای سرمربی جدید

بنتو قرارداد چهارساله می‌خواست، رفت

پائولو بنتو پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی فوتبال 2022 در قطر، از فوتبال کره جدا شده بود.

بنتو قرارداد چهارساله می‌خواست، رفت

به گزارش ورزش سه، این سرمربی پرتغالی در ماه سپتامبر اعلام کرده بود که قرارداد خود را با کره تمدید نخواهد کرد؛ این اظهار نظر به دلیل اختلاف زیادی بود که بین طرفین در مدت قرارداد وجود داشته است.

آنطور که خبرگزاری یونهاپ کره گزارش داده، بنتو امیدوار بوده که قرارداد بعدی‌اش با تیم ملی کره، حضور او در این کشور را تا پایان جام جهانی 2026 تضمین کند؛ رقابتی که چهار سال بعد، سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک، میزبان مشترک آن هستند.

با این حال، با توجه به آنکه کره جنوبی هنوز از کسب نتایج مثبت در جام جهانی قطر مطمئن نبود، به بنتو پیشنهاد داد که قرارداد خود را تنها تا پایان جام ملت‌های آسیا 2023 تمدید کند و سپس طرفین دوباره پای میز مذاکره بنشینند. این پیشنهادی است که مورد توجه بنتو قرار نگرفت و او پیش از آنکه با تیم ملی کره به قطر برود، وسایلش را جمع کرد و حالا باید برای ادامه کار، راهی کشور دیگری بشود.

1776259

از آنجایی که جام ملت‌های آسیا احتمالا در ژانویه 2024 برگزار می‌شود، کشور کره زمان زیادی برای انتخاب جانشین پائولو بنتو دارد اما نکته اینجا بود که در این مدت یکی دو ماه هم، نه فدراسیون فوتبال کره و نه بنتو، نتوانستند اختلافات را کم کنند و بنابراین توافق تازه‌ای بین آنها ایجاد نشد.

حالا کره به عنوان یکی از مدعیان اصلی حضور در جام ملت‌های آسیای پیش‌رو، باید یک سرمربی جدید را برای هدایت تیم ملی خود انتخاب کند؛ مربی‌ای که قاعدتا باید کارنامه‌ای بهتر از بنتو داشته باشد که با یک شکست سنگین، کار خود را در جام جهانی 2022 به پایان رساند.

به نوشته یونهاپ انتظار می‌رود روند تعیین سرمربی کره، به صورت جدی آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها