کد خبر : 1857714 | 16 آذر 1401 ساعت 08:35 | 56K بازدید | 9 دیدگاه

دیگر خبری از انگاپت و نیمیر نیست اما...

رویاپردازی نماینده ایران و آسیا: غول اول برزیلی است

نماینده والیبال ایران از اولین دقایق بامداد فردا کار خود را در یک تورنمنت فوق العاده جذاب آغاز می کند.

رویاپردازی نماینده ایران و آسیا: غول اول برزیلی است

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان 2022 از فردا چهارشنبه با حضور شش تیم در دو گروه مقدماتی به میزبانی شهر بتیم آغاز می‌شود.

باشگاه پیکان تهران که چندی پیش در تهران قهرمان جام باشگاه های آسیا شده بود، نماینده والیبال این قاره و البته ایران در این رقابت‌های حساس خواهد بود.

پیکان با این 14 بازیکن در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان حاضر می شود: حمزه زرینی، محمدطاهر وادی، محمد فلاح، پوریا فیاضی، امین اسماعیل‌نژاد، آرمین تشکری، محمدرضا حضرت‌پور، رضا رضایی، علی شفیعی، امیرضا سرلک، محمدرضا مشهدی، رضا اصلانی، آرمین افشین‌فر، امیرحسین صابری

1776695

در همین راستا شاگردان پیمان اکبری فردا اولین بازی خود در این رقابت‌ها را انجام خواهند داد. جایی که پیکان باید به مصاف یکی از تیم های برزیلی حاضر در مسابقات یعنی میناس برود. با توجه به قدرت این تیم و البته اتکای آن ها به مزیت میزبانی قطعا نماینده ایران کار دشواری پیش رو خواهد داشت اما باید منتظر ماند و دید که تیم اکبری که اتفاقا تا حدودی هم تقویت شده چه عملکردی در شروع کارش خواهد داشت.

1776696

اگرچه تیم‌های حاضر در این مسابقات از بهترین بازیکنان دنیا در ترکیب خود بهره می برند اما قطعاً پیکان نیز تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود. آنها برای حضور در رقابت‌های جام باشگاههای جهان تیم خود را تقویت کرده‌اند که شاید مهمترین اقدام آنها در این راه جذب ستاره تیم ملی یعنی امین اسماعیل نژاد بوده است.

1776697

اگرچه نباید انتظار خیلی زیادی از پیکان داشت چرا که غول‌های بزرگی در جام باشگاه‌های جهان شرکت می کنند اما قطعاً مانند میادین جهانی دیگر که تیم‌های والیبال ایرانی شگفتی ساز شدند، در این مسابقات هم بعید نیست چنین اتفاقی رخ دهد.

1776698

دیدگاه‌ها