کد خبر : 1857718 | 15 آذر 1401 ساعت 16:20 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون چرا الان اجازه نقل و انتقالات نداد؟

مهاجری: پول نداریم چون قانون را دور می‌زنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انتقاداتی را نسبت به مشکلات مالی باشگاهش به زبان آورد.

مهاجری: پول نداریم چون قانون را دور می‌زنیم

به گزارش “ورزش سه”، رضا مهاجری که این روزها به همراه تیمش برای برگزاری چند بازی دوستانه به تهران سفر کرده امیدوار است با حل مشکلات همیشگی نفتی‌ها بتواند شرایط متفاوتی را در مسجدسلیمان رقم بزند. این در حالی است که پس از نتایج نه چندان مناسب نفت قبل از شروع جام جهانی صحبت از قطع همکاری این سرمربی با تجربه با نفت شنیده می‌شد.

وی در ابتدای مصاحبه خود با "ورزش سه" گفت: ما در اهواز تمرینات خود را پیگیری کرده و به تازگی برای انجام سه بازی تدارکاتی به تهران سفر کرده‌ایم اما با شروع مجدد بازی‌ها به اهواز باز خواهیم گشت. شرایطمان در اردوی تهران خوب است و بچه‌ها از روحیه و انگیزه بالایی برخوردار هستند. من جو تیم را مثبت ارزیابی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با برگزاری تمرینات و بازی‌های دوستانه لازم با شکل و شمایلی بسیار آماده و با قدرت ادامه لیگ را پیگیری کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در ادامه گفت: همانطور که می‌دانید شرایط مالی تاثیر زیادی روی تیم دارد. از هیئت مدیره گرفته تا اعضای دیگر باشگاه همه در حال تلاش هستند تا پول تزریق کنند اما در این بین قوانین دست و پاگیری وجود دارد که مارا مجاب به دور زدن قانون می‌کند. از آن سو دور زدن قوانین باعث کاهش پنجاه درصدی درآمدها و به تبع آن آورده بسیار اندک برای باشگاه می‌شود. امیدوارم بالاخره تکلیف را مشخص کنند زیرا تیم ما همانطور که از اسمش پیدا است وابسته به نفت این مملکت بوده و باید قوانین اصلاح شوند زیرا همانطور که گفتم ریزش درآمد ما به واسطه دور زدن قوانین باعث شده تا هیچ وقت آن اتفاقی که باید برای این تیم رخ ندهد.

1720426

رضا مهاجری ادامه داد: دوست دارم شرایط طوری پیش برود که حتی در نبودن من هم مشکلات حل شده و باشگاه قادر باشد به تعهداتش عمل کند. برای مثال این گونه نباشد که بازیکن چهار ماه دریافتی نداشته باشد زیرا این موضوع حواشی زیادی داخل تیم به وجود می‌آورد. ببینید وقتی پول نباشد تمرکز از دست می‌رود، تمرکز که از دست برود بازیکن عصبی می‌شود و اگر بازیکن عصبی برخورد کند مشکلات دیگری گریبان گیر تیم می‌شود که همه این مشکلات می‌تواند با تزریق منابع کافی حل و فصل شود.

مهاجری ضمن انتقاد از مسئولان سازمان لیگ گفت: می خواهم یک ایراد به مسئولان در فدراسیون فوتبال بگیرم، آن ها نزدیک به ۶۰ روز لیگ را تعطیل کرده‌اند اما اجازه نقل و انتقالات به تیم‌ها نداده‌اند. به نظر من این زمان بهترین فرصت ممکن برای جذب بازیکن بود به خصوص آن‌هایی که بیرون مانده بودند و در حال حاضر تیم نداشتند. در هرصورت این اتفاق رخ نداد و حالا اواسط دی ماه که تیم‌ها در کوران مسابقات و تمرینات هستند چطور می‌توانند نقل و انتقالات را مدیریت کنند. به نظر من این موضوع کیفیت عملکرد را پایین می‌آورد، تحلیل خود من این است که آنقدر آقایان درگیر جام جهانی بودند که لیگ را فراموش کردند اما نباید فراموش می‌کردیم که در اوج مسابقات لیگ و حذفی با تمرکز کمتری به موضوع نقل و انتقالات نگاه خواهد شد.

او در پایان گفت: با همه این اوصاف امیدوارم مشکلات حل شوند زیرا همه بچه‌ها تلاش می‌کنند که با شرایط خوب به خانه برگردیم و با یک نگاه جدید لیگ را شروع کنیم. این را بدانید که ما با تمرکز کامل به استقبال مسابقات می‌رویم اما در این بین مشکلاتی وجود دارد که آن طور که بنده مطلع هستم تلاش مسئولان مجموعه نفت حل کردن آن‌ها به منظور بالا آمدن تیم در جدول رده بندی است.

دیدگاه‌ها