کد خبر : 1857732 | 15 آذر 1401 ساعت 16:51 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

تاج می خواهد امضای خود را پای فدراسیون بگذارد

به نظر می رسد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فدراسیون فوتبال در دوره جدید پرداختن به مبحث زیرساخت و توسعه ساخت‌وساز باشد.

تاج می خواهد امضای خود را پای  فدراسیون بگذارد

به گزارش "ورزش سه" مأموریت فدراسیون فوتبال در جام جهانی با انجام سه بازی در مرحله مقدماتی به پایان رسید این در حالی است که فدراسیون فوتبال تا حدی انتظار نتایج بهتری از نتایج به‌دست‌آمده در جام جهانی 202 قطر داشت.

صبح امروز در کمپ تیم‌های ملی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اولین جلسه رسمی خود در دوره جدید را پس از پایان بازی‌های تیم ملی در جام جهانی با حضور اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون و تنی چند از مسئولان فدراسیون برگزار کرد و از دغدغه‌ها و برنامه‌های جدید فدراسیون طی روزهای آینده صحبت کرد.

او ابتدا با معرفی داوود پرهیزکار سرپرست سابق دبیر کلی فدراسیون به‌عنوان رئیس مرکز تیم‌های ملی از توسعه کمپ تیم‌های ملی و اتمام ساختمان فدراسیون فوتبال اختصاصی برای بانوان به‌عنوان مهم‌ترین برنامه‌های این فدراسیون صحبت کرد.

از اظهارات امروز مهدی تاج می‌توان دریافت که او پس از معرفی رسمی دبیر کلی فدراسیون فوتبال اولویتش را بر احداث ساخت‌وساز و توسعه کمپ فعلی فدراسیون فوتبال قرارخواهد داد.

1776294
تصویری  که از ماکت ساختمان جدید فدراسیون منتشر شده است

این در حالی است که او در دوره اول حضورش به‌عنوان رئیس فدراسیون نیز توجه زیادی به مباحث زیربنایی و ساخت‌وساز داشته و در این مقطع زمانی نیز گویا قصد دارد کارهای نیمه‌تمامش را به اتمام برساند.
از دیگر دغدغه‌های فدراسیون فوتبال می‌توان به تکمیل ساختمان اختصاصی بانوان (کوثر) اشاره کرد که با توجه به صحبت‌هایی که تاج با اینفانتیو انجام داده قصد دارد که این پروژه را هم به سرانجام برساند که در صورت اتمام می‌تواند امتیاز ویژه‌ای برای فوتبال بانوان به شمار بیاید.

درمجموع می‌توان گفت از امروز با انجام این جلسه، بخش زیادی از تمرکز فدراسیون معطوف به پروژه‌های نیمه‌کاره‌ای باشد که هرکدام می‌تواند بار بسیار زیادی از دوش فدراسیون فوتبال بردارد.

دیدگاه‌ها