کد خبر : 1857734 | 15 آذر 1401 ساعت 16:53 | 34.9K بازدید | 5 دیدگاه

فوق ستاره برزیلی در تور کهکشانی‌ها

پرز، چلسی و پاریس را ناکام گذاشت!

رئال مادرید و پالمیراس به توافق نهایی بر سر اندریک، ستاره جوان و با ارزش برزیلی نزدیک هستند.

پرز، چلسی و پاریس را ناکام گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 16 ساله یکی از بهترین استعدادهایی است که تا به حال در برزیل ظهور کرده است و رئالی‌ها از قبل از نوجوانی به دنبال او بوده‌اند.

ماه گذشته فاش شد که قرارداد فروش اندریک قرار است قبل از پایان سال توسط پالمیراس نهایی شود و حالا به نهایی شدن نزدیک است. در طول 6 ماه گذشته رئال در تعقیب اندریک با جونی کالافات، رئیس ارشد استعدادیابی باشگاه‌های اسپانیایی که به بازیکن و خانواده اش نزدیک شده بود، این حرکت را آغاز کرد. کالافات همچنین نقش بزرگی در جذب استعدادهایی مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو و فدریکو والورده در سال‌های اخیر داشت، اما باشگاه معتقد است که اندریک می‌تواند بهترین آنها باشد.
چلسی و پاری سن ژرمن سخت تلاش کردند تا اندریک را جذب کنند، اما رئال همیشه مطمئن بود که این بازیکن می خواهد به مادرید برود و آنها معتقدند که اکنون یک معامله قریب الوقوع است.

رئال اکنون قرار است شرایطی را به توافق برساند که به موجب آن، آن‌ها 60 میلیون یورو برای این بازیکن بپردازند، اما آنها همچنین مالیاتی که برای انتقال بازیکنان برزیلی به اسپانیا در نظر گرفته می شود، پرداخت خواهند کرد. رئال همچنین با افزودنی‌های بیشتر و پاداش‌های مرتبط با عملکرد موافقت کرده است.

اما اندریک تا سال 2024 نمی تواند پیراهن سفید بپوشد، زیرا قوانین فیفا نقل و انتقال بین المللی بازیکنان زیر 18 سال را ممنوع می کند.

دیدگاه‌ها