کد خبر : 1857747 | 15 آذر 1401 ساعت 18:24 | 19.7K بازدید | 5 دیدگاه

نگاه آقای تاج به این موضوع مثبت است

حرف‌های مهم اصولی درباره کی‌روش، VAR و حضور بانوان

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی و هم‌چنین سرمربی تیم ملی نکاتی را مطرح کرد.

حرف‌های مهم اصولی درباره کی‌روش، VAR و حضور بانوان

به گزارش "ورزش سه" احسان اصولی، سخنگو و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره جلسه روز گذشته برگزار شده در فدراسیون برای سیستم کمک داور ویدئویی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: دیروز در فدراسیون فوتبال جلسه‌ی خیلی خوبی در خصوص وی ای آر برگزار شد و کارگروه آن به جمع بندی رسید و یکی از آن دو شرکتی که قرار بود فدراسیون فوتبال با آن به توافق برسد و به باشگاه‌ها برای خرید تجهیزات معرفی شود، نهایی شد. با تعیین و تکلیف این موضوع ان‌شالله هر چه زودتر ورزشگاه‌های ایران تجهیز می‌شود. فدراسیون این موضوع را با قدرت شروع و پیگیری کرد و تمام هدف فدراسیون استقرار سیستم کمک داور ویدئویی برای نیم فصل دوم لیگ برتر خواهد بود.

او در مورد بحث حضور بانوان در استادیوم‌ها گفت: در خصوص بحث حضور بانوان در استادیوم ، همانگونه که قبلا آقای تاج حضور داشتند و بانوان در بازی پرسپولیس و کاشیما وارد ورزشگاه شدند و بعد از آن در مسابقه ایران و کامبوج طبق قوانین کشور و با مساعدت وزارت ورزش و جوانان این اتفاق رخ داد. نگاه حاکم بر فدراسیون این است که طبق قوانین و چهارچوب مقرر شرایط برای حضور بانوان فراهم شود. البته یک سری آماده سازی‌ها دارد و باید از لحاظ سخت افزار آماده باشیم و ورزشگاه‌ها را تجهیز کنیم.

اصولی در ادامه تعیین تکلیف درباره سرمربی تیم ملی را به هیئت رئیسه واگذار کرد و گفت: درباره سرمربی تیم ملی هم باید بگویم ما منتظریم تا جلسه هیئت رئیسه شکل بگیرد و گزارش فنی ارائه شود. در آنجا بحث می‌شود و هر تصمیمی گرفته شود، به اطلاع می‌رسانیم.

سخنگوی فدراسیون برای سرمربی تیم ملی امید گفت: در رابطه با سرمربی تیم امید گزینه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و مذاکرات انجام شود. قطعا این هم در جلسه هیئت رئیسه طرح موضوع می‌شود.

اصولی در پایان گفت: برای آقای فغانی داور خوشنام و خوش آوازه آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم کمیته داوران فیفا از این تیم در فینال استفاده کند که برای کشور دستاورد است. آقای تاج هم پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند تا بتوان در این حوزه هم بهترین استفاده را برد و برای کشور افتخار آفرینی کرد.

دیدگاه‌ها