کد خبر : 1857753 | 15 آذر 1401 ساعت 18:20 | 31.8K بازدید | 11 دیدگاه

فرانسه با دشان در یک قدمی نیمه‌نهایی

آرزوی بزرگ زیدان نقش بر آب می‌شود؟

آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی شاید این اتفاق رخ ندهد.

آرزوی بزرگ زیدان نقش بر آب می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان رویای مربیگری تیم ملی فرانسه را دارد و این بر کسی پوشیده نیست. او پیشنهاد تیم های بزرگی مثل پی اس جی را به همین دلیل رد کرده و منتظر پایان جام جهانی و مشخص شدن تکلیف دیدیه دشان است. آینده زیدان به نوعی با بازی فرانسه برابر انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی گره خورده است و پیروزی فرانسه می تواند امیدهای او برای نشستن روی صندلی مربیگری خروس ها را نقش بر آب کند. در واقع زیزو تنها در صورتی شانس دارد که فرانسه در همین مرحله حذف شود.

1776333

نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، ماه پیش در مصاحبه با اکیپ ضمن رد شایعات توافق با زیدان گفت:«با دشان توافق کرده ایم که پس از جام جهانی با یکدیگر دیدار کنیم. اگر به نیمه نهایی برسیم، دشان خود تعیین کننده آینده اش خواهد بود و به خودش بستگی دارد که بماند یا برود. اگر انگیزه همیشگی را داشته باشد، خواهد ماند. من هیچ بحثی با او نخواهم کرد چون رسیدن به نیمه نهایی این حق را به او خواهد داد تا تصمیم گیرنده نهایی باشد اما اگر به نیمه نهایی نرسیدیم، من تصمیم می گیرم بماند یا برود.»

1761930

لوگرائه در مورد احتمال انتخاب زیدان به جای دشان گفته بود:«هنوز هیچ چیز مشخص نیست و با گزینه ای مذاکره نکرده ایم. گفتم که باید منتظر نتایج تیم در جام جهانی باشیم. البته حتی ممکن است قبل از نیمه نهایی حذف شویم ولی دشان بماند. باید دید چه تیمی ما را حذف کرده است. حذف شدن توسط یک قهرمان جهان را نمی توان با حذف شدن برابر یک تیم معمولی مقایسه کرد. من دیروز با دشان بودم و او اصلا خسته نبود و میل و انگیزه زیادی به ادامه کارش داشت. ببینیم پس از جام جهانی چه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها