کد خبر : 1857756 | 15 آذر 1401 ساعت 18:38 | 86.6K بازدید | 10 دیدگاه

به سیم آخر برای نقاب‌دار کروات

رئال برای پدیده جام جهانی 90 میلیون خرج می‌کند

طبق ادعای یک خبرنگار ایتالیایی، رئال مادرید حاضر است برای خرید یوشکو گواردیول، پدیده کروات، 90 میلیون یورو هزینه کند.

رئال برای پدیده جام جهانی 90 میلیون خرج می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، این که جام جهانی بزرگترین و سریع‌ترین آسانسور دنیای فوتبال است، بر کسی پوشیده نیست. از انتقال خامس رودریگز، سامی خدیرا، مسوت اوزیل(رئال مادرید) یا آساموآ ژیان (ساندرلند) و چند نمونه دیگر می توان نام برد. حتی کیلیان امباپه در سال 2018 با کسب عنوان قهرمانی و درخشش با فرانسه، به عنوان یک سکوی پرش به شهرت بیشتر رسید. اما در مورد او باید به این اشاره کرد که امباپه در جام جهانی روسیه بازیکن پی اس جی بود و یک سال زودتر انتقالش از موناکو به پاریس رسمی شده بود.

1775205

بی تردید پدیده های جام جهانی 2022 قطر، جود بلینگام و یوشکو گواردیول هستند. بلینگام از یک سال پیش چهره ای شناخته شده در دنیای فوتبال است و برای دورتموند بازی می کند اما پدیده کروات که تنها 20 سال دارد و با درخشش در دیناموزاگرب بود که توجه باشگاه لایپزیش را جلب کرد و اکنون برای این باشگاه بازی می کند.

زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی، پس از نمایش درخشان گواردیول مقابل بلژیک گفت:«یوشکو بهترین مدافع میانی جهان است.»

چلسی همین تابستان قصد داشت برای خرید پدیده نقابدار کروات تا 90 میلیون یورو هزینه کند اما در نهایت وسلی فوفانا را جذب کرد. گواردیول گزینه اول توماس توخل برای تقویت خط دفاعی چلسی و حتی متئو کوواچیچ هم تلاش زیادی برای انتقال هموطنش انجام داد. انتقالی که در نهایت محقق نشد.

1775207

و حالا صحبت از رئال مادرید است. آلفردو پدولا، خبرنگار نقل و انتقالاتی ایتالیایی، امروز در خبری اختصاصی اعلام کرد که رئال مادرید قصد خرید گواردیول را دارد و حاضر است برای این انتقال 90 میلیون یورو نیز هزینه کند. گواردیول که در یورو 2020 در پست دفاع کناری کرواسی نیز بازی کرد، مدافعی چند پُسته است و رئال مادرید همواره از خرید چنین بازیکنانی استقبال کرده اما مدیر برنامه های ستاره کروات در این مورد چه می گوید؟

مرژان سیشیچ به اسکای اسپورتس گفت:«ما عجله ای برای انتقال یوشکو نداریم و به صراحت می گویم که با هیچ باشگاهی نه مذاکره کرده ایم و نه توافقی حاصل شده است. البته گزارش هایی در مورد تمایل چند باشگاه مطرح به من رسیده ولی تاکید می کنم که یوشکو قراردادی طولانی مدت تا 2027 با لایپزیش دارد و مارکو روزه از داشتن او خوشحال است. در قرارداد او نیز هیچ بند فسخی وجود ندارد.»

گواردیول اخیرا در یک نشست خبری و در پاسخ به سوالی در مورد انتقالش به رئال گفته بود:«لازم نیست لوکا مودریچ در مورد رئال با من حرف بزند. من خودم می دانم رئال بزرگترین باشگاه دنیاست و امیدوارم روزی برای رئال بازی کنم.» او به زودی به این آرزو خواهد رسید؟

1776409

دیدگاه‌ها