کد خبر : 1857770 | 15 آذر 1401 ساعت 19:14 | 35.3K بازدید | 3 دیدگاه

غیبت مشکوک امباپه:

نگرانی در اردوی فرانسه: فوق‌ستاره مصدوم است؟

کیلیان امباپه، ستاره 23 ساله تیم ملی فرانسه، تمرینات امروز تیمش را از دست داده است.

نگرانی در اردوی فرانسه: فوق‌ستاره مصدوم است؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 عملکرد درخشانی داشته و با کسب نتایج خوب، به مرحله یک چهارم راه یافته است. حالا آنها باید در دیداری دشوار به مصاف انگلیس مدعی بروند و اخبار نگران کننده ای از اردوی این تیم مخابره می شود. کیلیان امباپه در تمرین امروز تیم ملی فرانسه پیش از بازی حساس یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل انگلیس در کنار هم تیمی‌هایش حضور نداشته و در جلسه امروز غایب بود. البته امباپه در تمام طول زمان تمرینات در اتاق ریکاوری حضور داشته و زیر نظر پزشکان برای بهبود شرایط خود تلاش کرد.

1775208

هنوز مشخص نیست که آیا این ستاره گلزن دچار مصدومیت خاصی شده یا این کار تنها رعایت جانب احتیاط از سوی کادر فنی تیم ملی فرانسه بوده است. همچنین در شروع جلسه تمرینی تیم ملی فرانسه بود که دیدیه دشان جلسه ای تقریبا طولانی با پزشک اصلی تیم داشت و البته هنوز محتویات این جلسه نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اما مصدومیت و غیبت احتمالی این ستاره ارزشمند برابر تیم ملی انگلیس، قطعا بدترین خبر ممکن برای تیم ملی فرانسه خواهد بود. کیلیان امباپه با زدن پنج گل در چهار بازی اول این تیم در جام جهانی، در بهترین سطح ممکن بوده و البته در صدر جدول گلزنان این تورنمنت نیز قرار دارد.

دیدگاه‌ها