کد خبر : 1857781 | 15 آذر 1401 ساعت 20:32 | 19.5K بازدید | 7 دیدگاه

دوری چند ماهه در انتظار ستاره برزیلی

خبر بد برای آرسنال: ژسوس باید جراحی شود

گابریل ژسوس پس از مصدومیت در جام جهانی، باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد.

خبر بد برای آرسنال: ژسوس باید جراحی شود

به گزارش "ورزش سه"، بدترین خبر ممکن برای صدرنشین لیگ جزیره! گابریل ژسوس پس از آسیب دیدگی در جام جهانی باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد. بازیکن برزیلی مشکوک به آسیب دیدگی رباط داخلی است.

مهاجم 25 ساله در جریان شکست تیم ملی کشورش مقابل کامرون، مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. شدت آسیب دیدگی به حدی بود که او برای سپری کردن مراحل درمانی خود، به انگلیس بازگشت.

حالا او باید زیر تیغ جراحان برود و خب طبیعتا زمان بازگشت به تمرینات، به سرعت بهبودی او بستگی دارد. برخی از بازیکنان در موقعیت مشابه، ماه ها طول کشیده تا به میادین بازگردند و این بدان معناست که ژسوس بخش مهمی از چالش آرسنال برای قهرمانی در لیگ را از دست خواهد داد.

1776406

ژسوس پس از پیوستن به منچسترسیتی با قراردادی 45 میلیون پوندی در تابستان امسال، در 9 بازی اول خود در این باشگاه، 5 گل به ثمر رساند. در حالی که از آخرین گل ژسوس برای آرسنال مدت زیادی می گذرد، اما او همچنان نقش مهمی در حفظ توپچی ها در صدر جدول لیگ برتر ایفا کرده است.

مصدومیت او می تواند آرسنال را مجبور به ورود به بازار نقل و انتقالات در ژانویه کند تا خط حمله تیم میکل آرتتا توان رقابت با رقبا را داشته باشد.

مصدومیت ژسوس حتی با واکنش سرمربی برزیل نیز همراه شده بود. او در واکنش به صحبت هایی مبنی بر نقش او در آسیب دیدگی مهاجم آرسنال گفته بود: کسانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند دروغگو و به دنبال نفرت پراکنی هستند. دست از دروغ گفتن بردارید! به مسائل دیگر بپردازید و این روند دروغگویی را متوقف کنید. ما مسئولیت‌ها و اصولی داریم. به خاطر اتفاقی که برای گابریل رخ داد بسیار ناراحت و متاسف هستیم اما کاری از ما برای پیشگیری از این اتفاق برنمی‌آمد.

دیدگاه‌ها