کد خبر : 1857786 | 15 آذر 1401 ساعت 21:35 | 53K بازدید | 92 دیدگاه

حذف غیرمنتظره تیم انریکه:

فاجعه بزرگ: نفرین آلمان دامن لاروخا را گرفت! (عکس)

تیم ملی اسپانیا در ضربات پنالتی افتضاح عمل کرده و وداع زودهنگامی با رقابت های جام جهانی داشت.

فاجعه بزرگ: نفرین آلمان دامن لاروخا را گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وقتی تیم ملی اسپانیا در اولین مسابقه خود با ارائه نمایشی خیره کننده موفق شد با هفت گل از سد کاستاریکا عبور کند، به نظر می رسید شاگردان لوییس انریکه یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی هستند. بعد از ارائه نمایشی جذاب در یورو 2020 و البته در اختیار داشتن این همه ستاره جوان و باانگیزه، لاروخا تورنمنت را بسیار خوب آغاز کرد.

در ادامه نوبت به تساوی برابر آلمان فرا رسید و در آخرین بازی تیم ملی اسپانیا در شرایطی مغلوب ژاپن شد که برخی تصور می کردند آنها برای قرار گرفتن در سمت آسان جدول و البته حذف شدن یکی از مدعیان، خیلی مثل همیشه به آب و آتش نزده اند.

1776440

اما تیم ملی اسپانیا امروز و در اولین بازی خود در مرحله حذفی جام جهانی برابر تیم ملی مراکش قرار گرفته و در عین ناباوری از دور مسابقات حذف شد. در طول 90 و در ادامه 120 دقیقه، دو تیم موقعیت های خوبی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند و البته لاروخا حتی دیرک دروازه یاسین بونو را نیز به لرزه درآورد، اما در نهایت توپی از خط دروازه دو تیم رد نشد و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی مراکش اولین ضربه خود را تبدیل به گل کرد و در ادامه این پابلو سارابیا بود که نمایش ضعیف خود را تکمیل کرده و توپ را به دیرک دروازه زد. اما تیم ملی اسپانیا باز هم ناکام شد و این بار یاسین بونو ضربه کارلس سولر را مهار کرد. اونای سیمون پنالتی بازیکن مراکش را گرفت و اسپانیا به بازگشت امیدوار شد. اما این بار یاسین بونو ضربه بسیار بد سرخیو بوسکتس را مهار کرد و در نهایت اشرف حکیمی پنالتی خود را گل کرده و کار اسپانیا به همین راحتی در جام جهانی تمام شد.

1776444

ضعف مفرط در پنالتی زدن و البته شاید آه هواداران آلمان، باعث شد یکی از مدعیان قهرمانی خیلی زود با تورنمنت وداع کند. به این ترتیب اسپانیا به اولین کشوری در تاریخ جام جهانی تبدیل شده است که در چهار دوره ضربات پنالتی شکست خورده است. در حالی که آنها پس از سوئیس مقابل اوکراین در سال 2006، تنها تیم هایی هستند که در ضربات پنالتی در یک بازی حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشده اند.

 

1776441
1776442
1776443
1776445

دیدگاه‌ها