کد خبر : 1857788 | 15 آذر 1401 ساعت 21:48 | 28.1K بازدید | 48 دیدگاه

بوسکتس: حذف اسپانیا بی‌رحمانه بود

سرخیو بوسکتس، ستاره باتجربه تیم ملی اسپانیا، شکست برابر مراکش را بی رحمانه توصیف کرد.

بوسکتس: حذف اسپانیا بی‌رحمانه بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در شبی که نمایش فوق العاده ای برابر مراکش ارائه نداد، در ضربات پنالتی مغلوب شده و وداع تلخ و زودهنگامی با رقابت های جام جهانی داشت. سرخیو بوسکتس که پنالتی سوم تیمش را خراب کرده و ضربه ضعیفی به توپ زد، مدعی شد بازیکنان تیم ملی اسپانیا باید از این شکست درس گرفته و به آینده فکر کنند.

1776458

سرخیو بوسکتس گفت: "حالا شبی دشوار، پیچیده و بی رحمانه را در جام جهانی سپری کردیم. باید از سر جای خود بلند شده، به خانه برگردیم و به اتفاقاتی که در آینده رخ می دهد، فکر کنیم. در ضربات پنالتی به ظالمانه ترین شکل تکلیف بازی معلوم شد. ما در طول سعی کردیم بازیکنان تیم ملی مراکش را خسته کرده و فضای لازم را برای گلزنی پیدا کنیم، ما خوش شانس نبودیم. حالا مهم تیم است نه من، شب سختی است و باید بلند شویم و از این تجربه برای آینده خود استفاده کنیم. جوانان بسیار زیادی در ترکیب تیم ملی اسپانیا هستند که به موفقیت تیم در آینده کمک زیادی خواهند کرد و ما باید به راه خود ادامه دهیم."

1776459

رودری، دیگر هافبک لاروخا نیز گفت: "مشخص بود هدف بازیکنان تیم ملی مراکش چیست و آنها دوست داشتند بازی به پنالتی کشیده شود. ما در نهایت چیز بیشتری برای گفتن نداریم. ما در ضربات پنالتی موفق نبودیم و حالا به خانه می رویم. انتظار داشتیم تیم ملی مراکش مثل دیگر رقبا عقب بازی کنند و دیگر نمی دانم چه بگویم. ای کاش یک نفر آن بالا در ضربات پنالتی به ما کمک می کرد. ما با تمام توان بازی کردیم و مستحق صعود به دور بعد بودیم."

دیدگاه‌ها